• 22.10.14, 15:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinlased armastavad jätkuvalt suuremaid kaubanduskeskuseid

TNS Emori igasügisene Tallinna kaubanduskeskuste uuring näitab, et jätkuvalt on juhtkohal Rocca al Mare keskus, mis on oma positsiooni kindlustanud.
Emori uuringuekspert Kersten Jõgi sõnul on Rocca al Mare keskus tuntuim ja suurima ostjaskonnaga ostukoht, mida Tallinna ja Harjumaa elanikud peavad ka parimaks tööstuskaupade ostukohaks. Ostjatele on Rocca al Mare keskus eelkõige meeldiv ja avar ning laia kaubavalikuga ostukeskkond, kus on kogu perega hea ostelda ning aega veeta.
Tuntuselt ja ostjaskonna suuruselt järgnevad liidrile Kristiine keskus ja Ülemiste keskus. Jõgi selgitab, et laiaulatuslikud ehitustööd on Ülemiste keskuse positsiooni küll nõrgestanud, kuid stabiilselt kõrge spontaanne tuntus ning eestlaste armastus suurte keskuste vastu annab kindluse, et homme avataval uuenenud keskusel on potentsiaali liidriks tõusta.
Emori uuringus küsitleti 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat, valim oli esinduslik kogu Tallinna ja Harjumaa vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring toimus augustis ja septembris 2014. a telefoniintervjuudena.
 
 

Seotud lood

Blogid
  • 16.12.14, 10:01
Eestlastele meeldib suur, ameeriklastele väike
 Mida suurem ostukeskus on, seda rohkem eestlased seda armastavad, kirjutab Kersten Jõgi TNS Emorist. Ameeriklastega on pigem vastupidi.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele