Autor: Maarit Eerme • 28. oktoober 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Walkingi uuenduskuuri aitas teostada endine Swarovsky stateegiajuht

23. oktoobril avas Walkingi Tallinnas Ülemiste keskuses uue kontseptsiooni järgi loodud järjekordse poe, mida aitas luua endine Swarovsky strateegiajuht Mehdi Draoui.

Walkingi uues poes on endisest paremini tajutav tema positsioneering perepoena, mis tähendab, et jalanõusid pakutakse nii lastele, meestele, naistele kui ka vanemale generatsioonile ning need on moodsama ja parema ruumilahendusega kaupluses kergemini leitavad. Samuti on sisekujunduses võetud ideid kodust, kus üks pere elab.

Walkingi hinnatase on olnud alati soodne ning ka uus kontseptsioon näeb ette hea hinnaga jalanõusid, mille hinna ja kvaliteedi suhe on optimaalne.

Koostööpartneriteks uue kontseptsiooni loomisel olid pikaajalise kaubanduse ja moemaailma kogemusega, Swarovski, Givenchy ja Louis Vuittoni heaks töötanud  prantslane Mehdi Draoui.

Walking avas enda esimese kaupluse Tartu Kivilinna Kaubanduskeskuses 1996. aastal. Üle Eesti on hetkel 15 Walkingi kauplust.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700