Maarit Eerme • 28. oktoober 2014
Jaga lugu:

Walkingi uuenduskuuri aitas teostada endine Swarovsky stateegiajuht

23. oktoobril avas Walkingi Tallinnas Ülemiste keskuses uue kontseptsiooni järgi loodud järjekordse poe, mida aitas luua endine Swarovsky strateegiajuht Mehdi Draoui.

Walkingi uues poes on endisest paremini tajutav tema positsioneering perepoena, mis tähendab, et jalanõusid pakutakse nii lastele, meestele, naistele kui ka vanemale generatsioonile ning need on moodsama ja parema ruumilahendusega kaupluses kergemini leitavad. Samuti on sisekujunduses võetud ideid kodust, kus üks pere elab.

Walkingi hinnatase on olnud alati soodne ning ka uus kontseptsioon näeb ette hea hinnaga jalanõusid, mille hinna ja kvaliteedi suhe on optimaalne.

Koostööpartneriteks uue kontseptsiooni loomisel olid pikaajalise kaubanduse ja moemaailma kogemusega, Swarovski, Givenchy ja Louis Vuittoni heaks töötanud  prantslane Mehdi Draoui.

Walking avas enda esimese kaupluse Tartu Kivilinna Kaubanduskeskuses 1996. aastal. Üle Eesti on hetkel 15 Walkingi kauplust.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt