Rimi IV jaekaubanduskonverentsil ütles Rimi Eesti Food tegevjuht Anders Torell, et inimesed on muutunud palju teadlikumaks ning eeldavad ettevõtjatelt vastutustundlikku käitumist.
Torell selgitas, et nii, nagu muutuvad inimeste hoiakud, muutuvad ka ettevõtted. “Inimesed eeldavad, et ettevõtted, kellega nad igapäevaselt koostööd teevad – olgu need kauplused, toiduainetetoojad või spordisaalid – käituksid oma põhitegevuses vastutustundlikult ja hooliksid kogukonnast. Igal ettevõtjal on võimalus valida konkreetne viis ja tegevus, kuidas kogukonda panustada,“ sõnas ta. Torell lisas, et tulevikus on vastutustundlikkus iga ettevõtte DNA-sse sisse kirjutatud juba algusest peale. „Mida suurem on ettevõtte, seda suurem on peaks olema ka tema vastutustunne ühiskonna ees,“ lisas ettevõtte juht.
Torell nõustus konverentsil majandus- ja taristuministri seisukohaga, et vastutustundlik ettevõtlus saab alguse töötajate väärtustamisest. „Töötajate väärtustamine on vastutustundlikkuse puhul võtmeküsimus. Meie eesmärk on olla jaekaubanduse parim tööandja,“ lisas ettevõtte juht.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!