• 06.11.14, 15:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anders Torell: inimesed eeldavad ettevõtetelt vastutustundlikku käitumist

Rimi IV jaekaubanduskonverentsil ütles Rimi Eesti Food tegevjuht Anders Torell, et inimesed on muutunud palju teadlikumaks ning eeldavad ettevõtjatelt vastutustundlikku käitumist.
Torell selgitas, et nii, nagu muutuvad inimeste hoiakud, muutuvad ka ettevõtted. “Inimesed eeldavad, et ettevõtted, kellega nad igapäevaselt koostööd teevad – olgu need kauplused, toiduainetetoojad või spordisaalid – käituksid oma põhitegevuses vastutustundlikult ja hooliksid kogukonnast. Igal ettevõtjal on võimalus valida konkreetne viis ja tegevus, kuidas kogukonda panustada,“ sõnas ta. Torell lisas, et tulevikus on vastutustundlikkus iga ettevõtte DNA-sse sisse kirjutatud juba algusest peale. „Mida suurem on ettevõtte, seda suurem on peaks olema ka tema vastutustunne ühiskonna ees,“ lisas ettevõtte juht. 
Torell nõustus konverentsil majandus- ja taristuministri seisukohaga, et vastutustundlik ettevõtlus saab alguse töötajate väärtustamisest. „Töötajate väärtustamine on vastutustundlikkuse puhul võtmeküsimus. Meie eesmärk on olla jaekaubanduse parim tööandja,“ lisas ettevõtte juht.

Seotud lood

Uudised
  • 07.11.14, 14:17
Rimi emaettevõte: ostjad ootavad jaeketilt üha enam vastutustundlikkust
Rimi IV jaekaubanduse konverentsil sõnas Rimi emaettevõtte ICA vanemasepresident Kerstin Lindvall, et kliendid ootavad jaekaubanduse ettevõtetelt vastutustundlikku käitumist aina rohkem.   
Uudised
  • 06.11.14, 13:42
Palo: vastutustundlikul ettevõttel on eeldusi kesta kauem ja olla edukam
Rimi IV jaekaubanduse konverentsil sõnas majandus- ja taristuminister Urve Palo, et vastutustundlik ettevõtlus algab oma töötajast hoolimisest ning vastutustundlikel ettevõtetel on eeldusi konkurentidest paremini ja edukamalt tegutseda. 
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele