Baltika novembri müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 5,48 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13%.
Rõivatootja novembri jaemüük oli 4,98 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 10%. Hulgimüük kasvas eelmise aasta novembriga võrreldes 68%, e-poe müük suurenes 1%. E-poe eelmise aasta novembri müügis sisaldub olümpiakollektsiooni müük summas 47 000 eurot, tavakollektsiooni müügi kasv oli 209%.
Jaemüük suurenes Baltikumis 15%, sealhulgas Leedus 22%, Lätis 19% ja Eestis 9%. Venemaa jaemüük vähenes 18% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvasid müügid Venemaal 6%.
Baltika jaevõrk suurenes ühe poe võrra – Jõhvis avati Bastioni pood. Baltikal oli novembri lõpu seisuga kokku 126 kauplust, seal hulgas on frantsiisipoed – 4 Venemaal, 1 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 14 tegutsevat poodi Ukrainas. Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind jäi eelmise aasta sama perioodi tasemele.
11 kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 50,5 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 8%. Jaemüük oli kokku 45,2 miljonit eurot (+5%), sealhulgas kasvas müük Baltikumis 9%. Hulgimüük oli 4,74 miljonit eurot (+49%) ja e-poe müük 413 000 eurot (+63%).
Seoses Baltika väljumisega Ukraina jaemüügi ärist ja sealse ettevõtte müügiga (leping sõlmiti 29. aprillil 2014), kajastatakse Ukraina tütarettevõtte müüke lõpetatud tegevusvaldkonnana.
Seotud lood
Leedu rõivaste jaemüüja Apranga Group teatas, et müük kasvas novembris võrreldes möödunud aasta sama kuuga 11 protsenti, 16,4 miljoni euroni.
Baltika müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin ütles novembri müügitulemuste kohta, et Balti riikides on konkurents suurenenud ning jaemüügi tugeva kasvu taga on läbimõeldud ja kliendi ootustele vastavad kollektsioonid.
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.