• 02.12.14, 10:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika: konkurents on tugevnenud

Baltika müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin ütles novembri müügitulemuste kohta, et Balti riikides on konkurents suurenenud ning jaemüügi tugeva kasvu taga on läbimõeldud ja kliendi ootustele vastavad kollektsioonid.
Järgneb Kusmini kommentaar.
Konkurents Baltikumi moekaubanduses on võrreldes eelmise aastaga pigem tugevnenud. Juurde on tulnud uut kaubanduspinda kas olemasolevate kaubanduskeskuste laiendamise või uute keskuste kaudu ning turule täiesti uusi tegijaid. Samas on jõudsalt kasvanud ka tekstiiltoodete ja garderoobikaupade jaemüük tervikuna. Seega värske pakkumine on garderoobikaupade turgu kasvatanud, mitte niivõrd praegust turgu ümber jaganud.
Kui sügise algus väga sooja ilmastikuga rõivamüüjaid just ei rõõmustanud, siis novembri õhutemperatuurid suunasid kliente sügis-talviseid rõivaid ostma.
Baltika brändide novembrikuu Baltikumi jaemüügi tugeva kasvu taga on läbimõeldud ning kliendi ootustele vastavad kollektsioonid, õigesti ajastatud hooaja keskne sooduskampaania (nn midseason sales), oktoobris avatud poodide kiire käivitumine ning nüüdseks kõigis kolmes Balti riigis lansseeritud ja klientide poolt hästi vastu võetud ning aktiivselt kasutatav AndMore püsikliendi boonusprogramm.
Baltika novembri müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 5,48 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13%. Jaemüük suurenes Baltikumis 15%, s.h Leedus 22%, Lätis 19% ja Eestis 9%. Venemaa jaemüük vähenes 18% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvas müük Venemaal 6%.

Seotud lood

Uudised
  • 16.10.14, 14:56
Baltika püsikliendiprogramm katab tänaseks tervet Baltikumi
Sellel nädalal lansseeris Baltika Lätis juba varem Eestis ja Leedus kasutusele võetud rõivabrände ühendava püsikliendiprogrammi AndMore.
Uudised
  • 12.09.14, 16:58
Baltika: kallinev tööjõud kimbutab jaevõrku
Jaekaubandust kimbutab üha kallinev kvaliteetne tööjõud, keda on väga raske leida ning Baltika turundus- ja müügidirektori Kati Kusmini sõnul peavad nemad ja teised mõtlema, kuidas selle probleemiga toime tulla.
Uudised
  • 01.12.14, 16:36
Baltika müük kasvas 13%
Baltika novembri müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 5,48 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13%.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele