Autor: Maarit Eerme • 16. detsember 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lasnamäe Centrum sai uue välimuse 

Suvel alanud Lasnamäe Centrumi renoveerimistööde käigus värskendati olemasolevaid poepindu ning keskuse välisfassaadile anti täiesti uus välimus.

Kaubavaliku laiendamise eesmärgil avas keskuses uksed kümmekond uut kauplust ja paar söögikohta, nende hulgas Denim Dream, Goldtime ja Apollo. 

“Tänaseks on ehitustööd keskuses lõppenud. Meie keskus on Lasnamäe elanike igapäevaste ostude sooritamise esmane valik, isegi peale Ülemiste taasavamist," kommenteeris kasvavat konkurentsiolukorda keskuse turundusjuht Kadi Aljas. 

Lasnamäe Centrum, mida haldab Capfield OÜ, on suurim kaubanduskeskus Lasnamäel. Keskuse viimase kümne kuu külastatavuse ja käibe kasv on vastavalt 1% ja 6%. 

Capfield OÜ on keskendunud kaubandushoonete arendamisele ning omab ja haldab hetkel kogupinnaga üle 75 000m2  kaubanduspinda Eestis. Suurimateks üürnikeks on Rimi, Prisma, Maxima, Selver ja Bauhaus.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757