“Amway uuringu tulemuste järgi on kõige optimistlikumad ettevõtjad alla 35-aastased noored, mistõttu on just nemad XS kaubamärgi peamine sihtrühm. Amway ja XSi ühendamine aitab tugevdada meie püüdlusi järgnevateks aastateks ja luua uusi võimalusi tublidele noortele ettevõtjatele,” ütles Amway juhatuse esimees Steve Van Andel.
XS kaubamärk on noorte seas atraktiivne just tänu oma identiteedile, mis hõlmab nii metsikuid pidusid, seikluslikku elustiili kui ka ideaalset tasakaalu töö ja lõbu vahel. Kõik need tunnused annavad Amway’le juurde uut energiat ja originaalsust.
Samuti seob antud ostutehing Amway tihedamalt kasvava energiajookide turu segmendiga, kus oodatakse järgmise kolme aasta jooksul kuni 13protsendilist tõusu. Alates 2003. aastast on Amway olnud XS kaubamärgi ainuõiguslik edasimüüja, mille jooksul on XS kaubamärk laienenud 38 erinevale turule ja toodete müügitulu kasvanud kuni 150 miljoni dollarini. Viimase kümne aasta jooksul on XS olnud äärmiselt edukas nii Jaapani kui ka Põhja-Ameerika turul.
“Amway aitas mul alustada ettevõtlusega juba 20 aastat tagasi ning andis julgust XS kaubamärgi ja toodete arendamisel. Mul on au sõlmida pikaajaline koostööleping Amway’ga, mis aitab meil luua üha uusi võimalusi noortele ettevõtjatele,” ütles XS kaasasutaja David Vanderveen.
Tehingu raames saab Vanderveenist Amway asepresident ja XS kaubamärgi tegevjuht.
1959. aastal USA-s asutatud Amway on üks maailma suurimaid otsemüügiettevõtteid. Amway tootevalikusse kuulub 450 erinevat kvaliteetset ilu-, heaolu- ja koduhooldustoodet. Ettevõte pakub ärivõimalusi enam kui 100 riigis.
XS kaubamärk asutati 2001. aastal Californias, et luua positiivset energiat läbi maitsvate ja suhkruvabade jookide. Aastast 2003 on Amway olnud XS kaubamärgi ainuõiguslik edasimüüja. XS on kaubamärk, mis aitab Amway’sse kaasata järgmise põlvkonna tegijaid.