Baltika jaanuari konsolideeritud jaemüük oli 4,18 miljonit eurot, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 6%. Hulgimüük kasvas eelmise aasta jaanuariga võrreldes 23%, e-poe müük suurenes 169%.
Jaemüük vähenes Baltikumis 1%, sealhulgas kasvas Lätis 5% ning vähenes Leedus 5% ja Eestis 2%. Venemaa jaemüük vähenes 31% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvasid müügid Venemaal 11%.
Baltika frantsiisipoodide suund täienes jaanuaris kolme uue poega. Hispaanias Tenerifel avas frantsiisipartner Mirworld Bastioni ja Baltmani poed ning Venemaa partner Gold Button avas Moskvas outlet-poe. Venemaal suleti kaks jaevõrgu poodi.
Baltikal oli jaanuari lõpu seisuga kokku 129 kauplust, seal hulgas on frantsiisipoed – 5 Venemaal, 5 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 14 tegutsevat frantsiisipoodi Ukrainas. Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind vähenes 2% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Seoses Baltika väljumisega Ukraina jaemüügi ärist ja sealse ettevõtte müügiga (leping sõlmiti 29. aprillil 2014), kajastatakse Ukraina tütarettevõtte müüke lõpetatud tegevusvaldkonnana