Baltika jaanuari konsolideeritud müügitulu ulatus 4,78 miljoni euroni, vähenedes eelmise aasta sama perioodi jätkuvate tegevusvaldkondade müügituluga võrreldes 2%.
Baltika jaanuari konsolideeritud jaemüük oli 4,18 miljonit eurot, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 6%. Hulgimüük kasvas eelmise aasta jaanuariga võrreldes 23%, e-poe müük suurenes 169%.
Jaemüük vähenes Baltikumis 1%, sealhulgas kasvas Lätis 5% ning vähenes Leedus 5% ja Eestis 2%. Venemaa jaemüük vähenes 31% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvasid müügid Venemaal 11%.
Baltika frantsiisipoodide suund täienes jaanuaris kolme uue poega. Hispaanias Tenerifel avas frantsiisipartner Mirworld Bastioni ja Baltmani poed ning Venemaa partner Gold Button avas Moskvas outlet-poe. Venemaal suleti kaks jaevõrgu poodi.
Baltikal oli jaanuari lõpu seisuga kokku 129 kauplust, seal hulgas on frantsiisipoed – 5 Venemaal, 5 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 14 tegutsevat frantsiisipoodi Ukrainas. Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind vähenes 2% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Seoses Baltika väljumisega Ukraina jaemüügi ärist ja sealse ettevõtte müügiga (leping sõlmiti 29. aprillil 2014), kajastatakse Ukraina tütarettevõtte müüke lõpetatud tegevusvaldkonnana
Seotud lood
Leedu rõivaste jaemüüja Apranga Group teatas, et jaanuari käive koos käibemaksuga kasvas võrreldes möödunud aasta sama ajaga 7,7%, 15,3 miljoni euroni. Kiireim kasv Baltikumis tuli Eestist.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.