Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
FILM: Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?
Äripäev salvestas kogu müügiprotsessi alates ettevalmistusest ja esmasest pöördumisest ostujuhi poole, kuni toote sortimenti saamiseni. Film on valminud koostöös jaekettide ja tootjatega spetsiaalselt seminari "Kuidas avada jaekettide uksi?" tarbeks.
Kas kirjutada või helistada või minna hoopis kohale?
Mida peaks esimeses kirjas välja tooma?Millised materjalid on oluline esmasele pakkumisele lisada?
III osa: Kui jaekett ei vasta..
Mida teha, kui jaekett ei vasta?
Selline olukord on üsna tavapärane. Toode on olemas, pakkumine jaeketile tehtud aga sealt mingit vastust ei tule. Räägi justkui seinaga! See osa meie filmist avab jaekettide köögipoole ning jagab mõned soovitused, kuidas vastus ikkagi kätte saada.
IV osa: Kohtumine ostujuhiga
Kuidas argumenteerida oma toote võimalusi?
Jaeketi sortimendijuhil on terve rida kahtlusi, toote pakkuja seevastu on veendunud oma toote edus. Vahel on seisukohad üsna äärmuslikud. Kuidas sellises olukorras üksteisele lähemale jõuda?
Millised argumendid on vaja igal juhul ette valmistada?
V osa: Ees on sortimendikoosolek...
Ka juhul, kui läbirääkimised on kulgenud edukalt, ei ole veel toode kaugeltki letile jõudnud. Ees on sortimendikoosolek.
Kuidas valmistada ette sortimendikoosolekuks?
Millised on jaeketi "ei" vastuste enamlevinud põhjused?
Kas annab ostujuhti mõjutada?
VI osa: Finaal: Kuidas edsi...
Lõpuks ootab toote müüjat hea või halb uudis. Toode võetakse müüki, või siis mitte. Kuidas luua positiivne jätkumüügi õhkkond - seda ka juhul, kui sa ei saanud oma toodet sisse. Kui aga otsus on positiivne, kuidas ja kui palju peaks edasi suhtlema. Kas helistada, kirjutada, minna kohale või saata kingitusi?
Seminaril "Kuidas avada jaekettide uksi?" vastasid jaekettide esindajad küsimustele. Nüüd on lisatud ka Maxima Eesti, ABC Supermarketi ja ETK vastused ning lisaks veel 2 küsimust, mida seminaril avalikult ei küsitud.
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.