Autor: Maarit Eerme • 20. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Laiaulatuslik e-kaubanduse tarbijauuring

Kas eestlased armastavad e-poode? Kas eelistatakse kodumaiseid või välismaiseid e-poode? Mis on e-poest ostmise eelised ja puudused tavapoega võrreldes? Mis on e-poest mitteostmise põhjused?

Eesti E-kaubanduse Liit viib läbi laiaulatusliku uuringu, mille eesmärk on välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetist ostmisel ja mitteostmise põhjused. Uuring viiakse läbi kvantitatiivsel meetodil ankeetküsitluse kujul internetis ja valimi suuruseks on 1000 inimest vanuses 16-74 eluaastat. Kogutavaid andmeid kasutatakse üldistatud kujul, küsimustikule vastamine on anonüümne ning vastajatele ei lubata auhindu ega stiimuleid küsitlusele vastamise eest.

Küsimustik on vastamiseks aktiivne ajavahemikul 11. veebruar – 15. märts.

Anna oma panus ja aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest tarbija vaatenurgast. Vastamisele kulub umbes 7 minutit ning eriti suure heateo teed, kui jagad uuringut ka klientidele, koostööpartneritele ja sõpradele.

Küsitlusele saad vastata SIIN.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757