Kas eestlased armastavad e-poode? Kas eelistatakse kodumaiseid või välismaiseid e-poode? Mis on e-poest ostmise eelised ja puudused tavapoega võrreldes? Mis on e-poest mitteostmise põhjused?
Eesti E-kaubanduse Liit viib läbi laiaulatusliku uuringu, mille eesmärk on välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetist ostmisel ja mitteostmise põhjused. Uuring viiakse läbi kvantitatiivsel meetodil ankeetküsitluse kujul internetis ja valimi suuruseks on 1000 inimest vanuses 16-74 eluaastat. Kogutavaid andmeid kasutatakse üldistatud kujul, küsimustikule vastamine on anonüümne ning vastajatele ei lubata auhindu ega stiimuleid küsitlusele vastamise eest.
Küsimustik on vastamiseks aktiivne ajavahemikul 11. veebruar – 15. märts.
Anna oma panus ja aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest tarbija vaatenurgast. Vastamisele kulub umbes 7 minutit ning eriti suure heateo teed, kui jagad uuringut ka klientidele, koostööpartneritele ja sõpradele.
Küsitlusele saad vastata
SIIN.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.