Autor: Maarit Eerme • 20. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Põldma teab, miks on ihaldusväärsete tööandjate hulgas vähe kaupmehi

Töö teenindusvaldkonnas ei tundu paljude jaoks esmapilgul ihaldusväärne ning sellest ei nähta rolli, milles on võimalik ise areneda ja järgnevaks karjääriks midagi kasulikku omandada, ütles Põldma Kaubanduse omanik Heinar Põldma.

Põldma Kaubandus omanik Heinar Põldma ütles, et ilma nende ettevõttega lähemalt tutvumata teatakse neist tõenäoliselt kõige rohkem Denim Dreami kauplusteketti ja maailmakuulsaid brände, mida nad kogu Baltikumis esindavad (Guess, Tommy Hilfiger, Diesel, Pepe Jeans jpt). See loob Põldma sõnul esmase positiivse kuvandi, sest need brändid on kõrgelt hinnatud ka Eestis. „Teiseks panustame omalt poolt palju töötajate arengusse, sest suurepärase tulemuste saavutamine nii indiviidi, kaupluse kui ettevõtte tasandil on meie jaoks oluline,“ kinnitas Põldma.

„Ettevõtte siseselt on võimalik võtta erinevaid rolle (sh kaupluse kujundaja, juhataja roll, võimalus kandideerida kontorisse), pakume omalt poolt müügi- ja teeninduskoolitusi ning ka näiteks vene keele koolitust. Lisaks on võimalik oma töötasu ise suurel määral mõjutada, mis on noortele tihtipeale motiveeriv,“ rääkis Põldma, mis muudab neid ehk üheks ihaldusväärseks kaubandusettevõtteks töötajate jaoks.

Põldma hinnangul on nende üheks tugevuseks see, et nad on Eesti turul tegutsenud juba 20 aastat ning neid teatakse positiivselt eristuva klienditeeninduse ja maailmas kõrgelt hinnatud moebrändide poolest. „Tihti tuuakse vestluses välja, et kliendina kauplust külastades saadi väga positiivne emotsioon, kollektiiv on meeldiv ning sellega seoses soovitakse ka ise meiega liituda.“

„Töö teenindusvaldkonnas ei tundu paljude jaoks esmapilgul ihaldusväärne ning sellest ei nähta rolli, milles on võimalik ise areneda ja järgnevaks karjääriks midagi kasulikku omandada,“ ütles Põldma.  Lisades, et kõik see võib tulla omakorda teenindaja rolli kuvandist ja vähesest väärtustamisest ühiskonnas laiemalt ja see võib olla ka põhjuseks, miks ihaldusväärsete tööandjate hulgas on vähe kaubandusettevõtteid.

Põldma sõnul eristuvadki ehk need kaubandusettevõtted, kes on eesmärgiks võtnud silma paista nii töötajate arendamise kui ka suurepärasel tasemel kaupade ja teeninduse pakkumise poolest oma klientidele. „Kõrgel tasemel müügikonsultant on tegelikult oma ala spetsialist, ettevõtte visiitkaart ning sel viisil peaks ka iga kaubandusettevõte oma töötajatesse suhtuma.“

Põldma Kaubandus oli CV Keskuse ihaldusväärsemate tööandjate TOP100 tabelis 41 kohal.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757