• 24.03.15, 11:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H&M näeb tugevad dollaris probleemi

Maailma suuruselt teine riiete jaemüüja Hennes & Mauritz AB teatas puhaskasumi kasvust, kuid hoiatas, et tugev dollar toob lähikvartalitel suuremad kulud.
„Kuigi tugev dollar mõjutab meie sisseostu kulusid, tahame klientidele alati võimaldada parimaid pakkumisi igal turul,“ ütles H&Mi tegevjuht Karl-Johan Persson majandusaruandes.
H&Mi puhaskasum suurenes eelmises kvartalis võrreldes möödunud aastaga 36 protsenti, 3,61 miljardi Rootsi kroonini (385,5 miljoni euroni). Analüütikud ootasid puhaskasumiks 3,37 miljardit krooni. Käive (arvestatuna koos käibemaksuga) kasvas 46,79 miljardi kroonini. Kui käibemaksu mitte arvestada, kasvas käive 25%, 40,28 miljardi kroonini (4,32 mld euroni).
Tegevuskasum suurenes möödunud kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga 36%, 4,64 miljardi kroonini.
Sel aastal plaanib H&M avada 400 poodi, millest enamus Hiinas ja Ameerika Ühendriikides. 28. veebruari seisuga oli jaemüüjal maailmas kokku 3551 poodi. Eelmine aasta samal ajal oli poode 3192.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele