Autor: Juhan Lang • 7. mai 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alibaba käive kasvas 45%

Hiina e-kaubandushiid Alibaba Group Holding kasvatas tänu Hiina uusaasta ostuhooajale neljandas kvartalis müüki 45% võrra ning vahetas välja tegevjuhi, vahendab Bloomberg.

Ettevõte nimetas uueks tegevjuhiks Daniel Zhangi, võttes koha üle Jonathan Lult, kes jääb juhatuse aseesimeheks. Ettevõtte müük kasvas 17,4 miljardile jüaanile ehk 2,8 miljardile dollarile. Bloombergi uudisteagentuuri poolt küsitletud analüütikute konsensus ootas 16,8 miljardi jüaani suurust müügitulemust. Ettevõte teenis 463 miljonit dollarit ehk 18 senti aktsia kohta.

Ligi kaks kolmandikku Alibaba käibest tuleb jätkuvalt tarbijatevaheliselt (C2C) e-kaubanduse üksuselt Taobao, kust kontsern teenib peamiselt reklaami- ja turundusteenustelt.

New Yorgi börsil kaubeldav Alibaba aktsia on tulemustele eelturul rallinud 8,3%.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700