Autor: Maarit Eerme • 15. juuni 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vaata, kes võitsid Euroopa e-kaubanduse auhinnad

Möödunud nädalal toimunus Hispaanias, Barcelonas rahvusvaheline e-kaubanduse aastakonverents, kus autasustati parimaid e-kaubandus ettevõtteid Euroopas. Auhinnad anti välja kolmes kategoorias: ettevõtlikkus, omnichannel ja aus mängija.

Ettevõtlikkuse auhind

Ettevõtlikkuse auhinna võitis Micksgarage. Iiri veebikaupmees, kes pakub auto varuosi ja tarvikuid, veenis žüriid oma ettevõtlikkuse ja innovaatilise lähenemisega. Oli ka hõbe ja pronks auhinnad, ning need said siis vastavalt SkatePro Taanist ja Green Man Gaming Suurbritanniast.

Omnichannel auhind

SuitSupply läks koju Omnichannel auhinnaga, sest see Hollandi jaemüüja on näidanud järeleandmatut initsiatiivi mõelda ja luua oma ettevõttele selline struktuur, mis aitas tal arendada enda kauplusepõhist formaati kõrgematasemeliseks omnichannel ettevõtteks. Marks&Spencer (UK) ja Ikea (Rootsi) jäid vastavalt teisele ja kolmandale positsioonile antud kategoorias.

Ausa mängu kategooria

Asosel on au saada kuldne ausa mängija auhind, sest žürii arvas, et see Briti moe jaemüüja tegi parimat tööd uuenduste ja enda nähtavusega, samuti näitas üles võimet tõhusalt ühendada veebimüük ja klienditeenindus. Luksuslik rõivakaubandusettevõte Farfetch (UK) ja Yoox (Itaalia) võitsid vastavalt hõbeda ja pronksi.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700