• 15.06.15, 16:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, kes võitsid Euroopa e-kaubanduse auhinnad

Möödunud nädalal toimunus Hispaanias, Barcelonas rahvusvaheline e-kaubanduse aastakonverents, kus autasustati parimaid e-kaubandus ettevõtteid Euroopas. Auhinnad anti välja kolmes kategoorias: ettevõtlikkus, omnichannel ja aus mängija.
Ettevõtlikkuse auhind
Ettevõtlikkuse auhinna võitis Micksgarage. Iiri veebikaupmees, kes pakub auto varuosi ja tarvikuid, veenis žüriid oma ettevõtlikkuse ja innovaatilise lähenemisega. Oli ka hõbe ja pronks auhinnad, ning need said siis vastavalt SkatePro Taanist ja Green Man Gaming Suurbritanniast.
Omnichannel auhind
SuitSupply läks koju Omnichannel auhinnaga, sest see Hollandi jaemüüja on näidanud järeleandmatut initsiatiivi mõelda ja luua oma ettevõttele selline struktuur, mis aitas tal arendada enda kauplusepõhist formaati kõrgematasemeliseks omnichannel ettevõtteks. Marks&Spencer (UK) ja Ikea (Rootsi) jäid vastavalt teisele ja kolmandale positsioonile antud kategoorias.
Ausa mängu kategooria
Asosel on au saada kuldne ausa mängija auhind, sest žürii arvas, et see Briti moe jaemüüja tegi parimat tööd uuenduste ja enda nähtavusega, samuti näitas üles võimet tõhusalt ühendada veebimüük ja klienditeenindus. Luksuslik rõivakaubandusettevõte Farfetch (UK) ja Yoox (Itaalia) võitsid vastavalt hõbeda ja pronksi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele