• 19.06.15, 14:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas ostjad otsivad veebikauplusest tooteid?

Arusaam, kuidas inimesed toidu- ja esmatarbekaupu internetist ostavad, võib olla keeruline. Kliendid lähenevad veebipoele erinevalt, sõltuvalt sellest, millist tüüpi poeskäija ta on, mis on tema eesmärk ning millisest poest on ta otsustanud kaubad osta.
Kuidas ostjad otsivad veebikauplusest tooteid?
  • Foto: Freepik
Kui inimesed veebist ostavad, siis erinevate võimaluste kättesaadavaks tegemist on veelgi raskem mõista, kui aru saada tema ostlemise ringkäigust. Kui viibida veebis toidukaupu ostleva kliendi läheduses, siis on võimalik märgata erinevaid suundumusi.
Kaks veebist ostjat ei ostle kunagi ühte ja sama moodi
Otsingu funktsioon muutub üha tähtsamaks
IGD viimane online kanalite fookusuuring näitas, et 62% inimestest kasutab veebilehel otsingu funktsiooni, et leida endale veebikauplusest vajalikke tooteid. Samas 60% ostlejatest kasutab ikka eelmist ostukorvi tooteid uue tellimuse vormistamiseks. See on esimene kord, kui veebikaupluse otsingu funktsioon on saanud ostjate lemmikuks.
Segamine
Inimesed kasutavad enda ostukorvi kokkupanemiseks erinevaid kanaleid, et tuua igapäevastesse veebist ostlemistesse erisusi. Seega üks osa ostukorvist kombineeritakse eelmiste ostukorvide sisust ning teise osa jaoks kasutatakse otsingu nuppu.
Väga tähtis roll on ka eripakkumiste lehekülgedel, sest see aitab kliendil leida teistsuguseid tooteid, mis ei ole kliendi ostukorvis väga levinud. Selleks tasub kasutada järgnevaid taktikaid:
Kategooria menüüd, retseptid ja einete soovitusedEkspress ostunimekirjadMobiiliga skanneerimine
Esimesena ostukorvis
Kui üha enam ostlejaid kasutavad otsingu funktsiooni, siis paljud kasutavad siiski ka lemmik toodete funktsiooni või eelmiste tellimuste põhjasid. Tarnijatel on suurem võimalus pääseda tarbija ostukorvi, kui nad on kliendi lemmikute nimekirjas.
Waitrose rõhutab selgesõnaliselt ostunimekirja funktsiooni, sest see aitab ostjatel otsustada.
Waitrose toob esile mitmeid viise, kuidas ostjad võivad tooteid kiiremini üles leida, kui nad ostlevad veebis. Nende hulka kuuluvad märkmiku funktsioon või ekspress ostlemise nimekirja funktsioon.
Näpunäited tarnijatele
Investeeri selgetesse toote kirjeldustesse, mis teeb kliendil toote leidmise lihtsamaksMuuda reklaamimaigulised tekstid tarbija sõbralikuks, et tagada maksimaalne investeeringutasuvus ettevõttele veebis kulutatud summaltPeamine põhjus, miks inimesed otsustavad osta toidukaupu veebist, on ikkagi kiirus ja mugavus. Suur võit veebi müügi kasvule on see, kui teete enda tooted kergesti leitavaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele