• 01.07.15, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nike tegi kõigi aegade parima tulemuse

Sporditarvete tootja Nike teatas oma neljanda kvartali majandustulemused, mis üllatasid analüütikuid, kirjutab Business Insider.
Kasum ühe aktsia kohta kasvas 26% 0,98 dollarile. Analüütikud olid oodanud 0,86 dollarilist tulemust.
Nike’i müüginumbrid kasvasid 5%, 7,8 miljardile dollarile. Prognoositud käive oli 7,7 miljardit dollarit.
Nike’i tegevjuht Mark Parker lausus, et fiskaalaasta 2015 oli Nike’i jaoks suurepärane. Ta lisas, et ettevõtte edu ja kasvu taga on hea kontakt kliendiga ning võime pakkuda inimestele uuendusi „enneolematul kiirusel ning skaalal". „Mitte kunagi varem pole Nike’i kasvupotentsiaal olnud suurem kui praegu,“ lisas ta.
Arvestades valuuta mõju, kasvasid Nike’i müüginumbrid Põhja-Ameerikas 13% võrra, ent kukkusid Lääne-Euroopas 3% jagu.

Seotud lood

Uudised
  • 03.07.15, 20:38
Mais jaemüügi kasv veidi kiirenes
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes tänavu mais eelmise aasta sama perioodiga võrreldes püsivhindades 8%. Kui aprillis kasvas jaemüük aastases võrdluses 6%, siis mais jaemüügi kasv veidi kiirenes.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele