• 02.07.15, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H&M suurendas Eestis müüki ligi poole võrra

Rootsi kiirmoe rõivatootja Hennes & Mauritz suurendas teises kvartalis Eestis opereeritavas kuues poes aastaga tulu ligi poole võrra.
H&Mi käive kasvas Eestis selle aasta teises kvartalis aastatagusega võrreldes 46%, 73 miljoni Rootsi kroonini ehk 8 miljoni euroni, selgub firma eile avaldatud majandusaruandest. Mullu müüs firma teises kvartalis 5,5 miljoni euro eest.
Esimese kuue kuu peale on aga müügikasv veelgi muljetavaldavam. 2015. aasta esimese poolaastaga kasvas Rootsi rõivatootja käive Eestis 50,5%, 137 miljoni Rootsi krooni ehk 15 miljoni euroni. Läinud aastal oli firma poolaasta käive 9,9 miljonit eurot.
Konkurendid jäävad alla
H&Mi kaks avalikult kaubeldavat konkurenti pole suutnud Rootsi rõivatootjaga ühte sammu käia. Kuigi müük kasvas märtsi ja mai vahelisel perioodil nii Baltikal kui Aprangal, siis kasvunumbrid on teisest kategooriast.
Baltika pole enda teise kvartali tulemusi avalikustanud, kuid börsiteadetest on teada, et märtsis kahanes aastases võrdluses firma müük Eestis 2%. Sellele järgnes 6% müügikasv aprillis ja 9% kasv mais.
Leedu börsifirma Apranga esimese kvartali käive kasvas aastaga Eestis 29% ning aprillis ja mais oli kasvunumbriks 24%.
H&Mi majandusaasta on kalendriaastaga ühe kuu võrra nihkes, alates 1. detsembril ja lõppedes 30. novembriga.
 

Seotud lood

Uudised
  • 31.03.16, 13:27
H&M avas Baltikumis e-poe
Üks maailma suurimaid jaemüügifirmasid H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, avas täna hommikul oma e-poe aadressil hm.com ka Baltikumi klientidele.
Uudised
  • 14.01.16, 10:10
H&M’il on Eestis suured plaanid
H&M’i pressiesindaja Tiina Miettinen tunnistas, et eestlased on nende kauplused väga hästi vastu võtnud ning neil on plaan siinsel turul veelgi laieneda.
Uudised
  • 03.07.15, 20:38
Mais jaemüügi kasv veidi kiirenes
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes tänavu mais eelmise aasta sama perioodiga võrreldes püsivhindades 8%. Kui aprillis kasvas jaemüük aastases võrdluses 6%, siis mais jaemüügi kasv veidi kiirenes.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele