Vladimir Sapožnini sõnul on Fazeri lähiaastate eesmärgiks tugevdada ettevõtte positsiooni Eesti pagaritoodete turul, millest praegu hoiab Fazer ligikaudu 15 protsenti. “Tahan ära kasutada oma varasemat kogemust toiduainetööstuses ning keskenduda meie tugevustele – eestlaste maitse-eelistustele vastavate uuenduslike ja lisaväärtusega pagaritoodete arendamisele,” ütles Sapožnin. “Uute toodete väljatöötamisel teeme tihedat koostööd Fazeri tooteekspertidega Soomes ja Rootsis, kuna nende turgude maitse-eelistused on sarnased eestlaste omadele ning just nende eeskujul on aastate jooksul Eestisse jõudnud mitmed uudistooted nagu taskuleivad,” lisas ta.
Sapožnin on töötanud müügi ja turunduse valdkonnas ligi 25 aastat nii Eestis, Lätis, Soomes, Leedus kui Venemaal. Ta omab üle kahekümneaastast kogemust erinevatel müügi ja turundusega seotud ametikohtadel rahvusvahelisest alkoholiärist, Saku Õlletehasest ning Coca-Colast. Samuti on ta juhtinud üle nelja aasta müügitegevust Läti toiduainekontsernis NP Foods, mille tuntumad kaubamärgid on Laima ja Gutta.
Sapožnin on lõpetanud Mereakadeemia Peterburis ning Eesti Diplomaatide Kooli. Ta on kirglik reisija ning toidu- ja veinihuviline, samuti tegeleb ta golfimängimise ning mootorratta- ja meresõiduga.
Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis valmistoidud, maiustused, pagari- ja kondiitritooted ning esindatud ollakse kaheksas riigis. 1993. aastal asutatud Fazer Eesti oli esimene ettevõtte äriüksus Baltimaades. Pagarisektoris on Fazeri tuntumad kaubamärgid Kodusai, Must leib, Fresh ning Fazer Finest. Fazeri käive Eestis oli 2014. aastal 18,5 miljonit eurot.