• 30.07.15, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ML Halduse OÜ müüs Auriga Kaubanduskeskuse

Auriga Kaubanduskeskuse omanikfirma ML Halduse OÜ sõlmis juulis 2015. aaastal keskuse kinnistu müügilepingu Zenith Capital Management’i poolt juhitavale ettevõttele.
Auriga Kaubanduskeskus valmis oktoobris 2008. Tegemist on suurima kaubanduskeskusega Saaremaal, mille suurimad rentnikud on K-Rauta, Rimi, Honda keskus (ML Autoservice), Rademar, Koduekstra jt. Kaubanduskeskuse üldpind on kokku üle 16 000 ruutmeetri, millest rendipind moodustab ca 13 500 ruutmeetrit.
Keskuse uus omanik plaanib jätkata keskuse igapäevast juhtimist koostöös senise omaniku ja olemasoleva meeskonnaga, kaasates täiendavalt kaubanduskinnisvarale spetsialiseerunud eksperte, tagamaks keskuse jätkuv areng ja kvaliteet.
Keskuse müüja, ML Halduse OÜ omanik Maidu Lempu, kelle omanduses ja juhtimisel on keskus 7 aastat töötanud, soovib uuele omanikule edu ja koostöömeelt Saaremaale olulise ostlemis ja vaba aja veetmise koha pidamisel.
Zenith Capital Management on sõltumatu varade juhtimise ja finantsnõustamise ettevõte, mis tegeleb varakate eraisikute, nende perekondade ja eraomandis olevate äriühingute finantsasjade korraldamise, struktureerimise ja isiklike vajadustega. Zenith Capital Management toimib family office’i põhimõtete kohaselt. Ettevõtte klientideks on nii kohalikud kui rahvusvahelised isikud ning ettevõtte tegevusvaldkondade hulka kuuluvad wealth management, kinnisvara juhtimine, ettevõtete rahastamine ja ärinõustamine.
Müüjat nõustas Eesti kapitalil põhinev investeerimispanganduse ettevõte Redgate Capital, mis tegeleb finantsnõustamise (sh M&A tehingud, kinnisvara tehingud, finantseerimise kaasamine) ning investeeringute juhtimisega. Ettevõtte teatel on nad Eestis viimase aasta jooksul nõustanud kinnisvaratehinguid kogumahus üle 50 miljoni euro. Tehingu juriidilised nõustajad olid müüja poolel advokaadibüroo Concordia ja ostja poolel advokaadibüroo Rask.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele