• 25.08.15, 13:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ladu ja kauplus ühe katuse alla annab kokkuhoiu

Väiksemad ettevõtted tahavad, et nii ladu, büroo kui ka kaubanduspind oleks ühes hoones. See on alternatiiv laoteenuse sisseostmisele, samuti on see mõistlik viis ühildada erinevates kohtades asuv büroo ning laopinnad, kirjutab Äripäev logistika rubriigis.
Stock office'id koguvad populaarsust
  • Stock office'id koguvad populaarsust Foto: Eiko Kink
LAAM Kinnisvara lao- ja tootmispindade maakler Reio Soosaare hinnangul sobib stock-office’i hoonetüüp hästi kaubandusega tegelevatele ettevõtetele, nagu maaletoojad ja edasimüüjad. “Toidukaubad, tehnikakaupade müüjad, toodete esindused ja teeninduskeskused,” loetles Soosaar potentsiaalseid kliente.
OÜ Balti Kell juhatuse liige ­Richard Õunap tegi hiljaaegu otsuse kolida ettevõtte tegevus stock-office’i tüüpi pinnale. “Tegutsesime pea 15 aastat ruumides, kus kõik tegevused paiknesid erinevates ruumides – eraldi olid kaubad ja bürooruumid. Et selline töökorraldus muutus ajapikku keeruliseks, leidsime peale pikaajalisi otsinguid lahenduse, mis oligi stock-office,“ märkis ­Õunap.
Õunapi sõnul oli uute ruumide otsimise juures peamine kriteerium, et need paiknesid esimesel korrusel. Sama tähtis oli lao- ja kontoriruumide komplekssus ja kompaktsus. “Olime niisugust lahendust püüdnud leida juba pikemat aega, ent tulutult – seesuguseid ruume pole turul just kuigi palju,” märkis Õunap.
Et ettevõtte töötajad peavad iga päev sagedasti liikuma nii kontori kui ka laoruumide vahet, on stock-office’i lahendus Balti Kellale parim. Ka oli mõjukas argument laoruumide hea ligipääsetavus kaubaauto vaatevinklist. Uutesse ruumidesse kolitakse Õunapi sõnul sisse juba lähikuudel.
Loe stock-office'i võimalustest ja hindadest Äripäevast.
Autor: Kairi Oja, kaasautor

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele