Külastajatele on e-EXPO hea võimalus veendumaks e-kaupmeeste headuses ning sooritada kohapeal soodsaid messihindadega oste.
Messi korraldaja Marge Laan rääkis, et nende eesmärgiks on koonduda, et ühise jõuga saavutada seda, mida ükski algav ja väike e-ettevõte ei suudaks. „Me soovime luua keskkonna, kust leiab võimalikult palju antud teema infot, võimalusi ja lahendusi. Pakkuda tuge nendele, kes selles suures infotulvas üksi ei orienteeru ning ei oska abi küsida,“ ütles Laan. Lisades, et eesmärgiks on promoda e-kaubandust, valdkonna uusi tulijaid ning toetada nende tegevust, kuna see on majanduse tuleviku üks oluline osa.
Laane sõnul tuli idee korraldada e-kaubanduse EXPO isiklikust vajadusest, sest kui tema e-kaubandusettevõttel olid kasvuraskused, siis ta ei saanud kuskilt abi. „Selline töökeskkond on meie turul puudu. On loodud keskkond tippspetsialistidele, aga keskmisele ja väiksemale ettevõtjale keskkond puudub,“ ütles ta. Lisades, et nad kindlasti planeerivad midagi põnevat ka suurematele e-kaupmeestele, milleks käivad hetkel eeltööd ja läbirääkimised.
E-kaubanduse EXPO’l tekitatakse keskmiste ja väiksemate e-kaupluste omanikel kahe päeva jooksul käega katsutav e-keskkond. Selle üritusega astuvad nad sammu prognoositud tulevikku ja propageerivad veebikaubanduse eeliseid ning tõstavad e-kaubanduse usaldusväärsust.
Seekordsele e-kaubanduse EXPOle oodatakse umbes 10 000 inimest ning kohapeal on väljas 100 e-kauplejat.
Laane sõnul võib messilt leida uusi ideid, lahedaid pakkumisi ja väga palju häid kogemusi, mida asjatundjad on nõus jagama.
„Kui mõni e-kaupleja soovib ka messil enda stendiga välja tulla, siis veel on vaba pinda,“ ütles Laan. Antud üritus ei jää kindlasti viimaseks seesuguseks.