Inditex, Hispaania ettevõte, kes omab kiirmoeketti Zara paigaldas riietusruumidesse iPadid, et aidata klientidel valida just neid tooteid, mida nad tahavad.

- Hispaanias asuv Zara kauplus
- Foto: EPA
Viimane Must Reede rõhutas kaupluste omanikele, et nad peavad lisaks tavakauplustele samal ajal rahuldama klientide vajadusi ka veebikaupluses ning mobiilis.
Zara lahendus võimaldab klientidel skaneerida enda tooted iPadi, kui nad sisenevad proovikabiini. Seejärel on tal võimalik paluda klienditeenindajal tuua talle sama mudeli teine toon või suurus, juhul kui esimene ei peaks sobima.
Hispaania veebileht The Local kirjutab, et Inditex testib seda süsteemi esialgu enda Hispaania suurimas kaupluses, enne kui otsustab selle paigaldada ka teistesse riikidesse.
Zara kõige suurem konkurent kiirmoe osas H&M proovis teistsugust lähenemist juba möödunud aastal tavakaupluse ja veebikaupluse ühendamist. H&M paigaldas kassaaparaadid ja müüginõustajad proovikabiinide juurde, et klientidel oleks võimalik vältida pikki järjekordi kassade juures.
Forbes’i reaalaja kalkluaari järgi on Zara populaarsus teinud Inditexi omaniku Amancio Ortega maailma rikkaima mehe, kelle vara väärtus on 79,8 biljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!