• 15.12.15, 14:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H&M süüdistab halbades tulemustes ilma

Rootsi rõivafirma Hennes&Mauritzi käive ei vastanud ootustele, kuna ebatavaliselt soe ilm rõhus novembris firma nõudlusele nii Põhja-Ameerikas kui ka Euroopas.
H&M süüdistab halbades tulemustes ilma
  • Foto: EPA
Ettevõtte käive kasvas möödunud kuul kohalikes valuutades aastaga 4%. See on teine kord sel aastal, mil käibe kasv jääb alla 10%.
H&M'i teatel oli kehvade tulemuste üheks põhjuseks ebatavaliselt halb ilm Saksamaal, kus firma teenib viiendiku oma käibest. Samas konkurent Inditexi käibe kasv oli novembris kolme viimase aasta kiireim, selgus ettevõtte möödunud nädalal avalikustatud andmetest. Inditex on aga viimasel ajal oma ärimudelit vastavalt turuolukorrale kohandanud. 
BNP Paribasi analüütiku Simon Bowleri sõnul võivad ebatavalised ilmastikuolud ja H&Mi paindumatu ärimudel avaldada halba mõju ka neljanda kvartali tulemustele. Firma brutokasumi marginaal langes kolmandas kvartalis 55,9 protsendile, mis on kehvim tulemus alates 2004. aastast. Sellele avaldas mõju dollari tugevnemine.
H&Mi aktsia hind on täna Stockholmi börsil tõusnud ligi 1,9%, 301 Rootsi kroonile. Aasta algusest on aktsia hind langenud 7,6%.

Seotud lood

Uudised
  • 31.03.16, 13:27
H&M avas Baltikumis e-poe
Üks maailma suurimaid jaemüügifirmasid H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, avas täna hommikul oma e-poe aadressil hm.com ka Baltikumi klientidele.
Uudised
  • 28.01.16, 11:47
Tugev dollar rikkus H&Mi tulemused
Rootsi rõivafirma H&Mi kvartalitulemused jäid ootustele alla, põhjuseks tugevnenud dollar, vahendab Bloomberg.
Uudised
  • 06.04.16, 15:22
H&M kasvatas käivet Eestis ja kogu maailmas
Rootsi rõivamüüja H&M avaldas jooksva majandusaasta esimese kvartali majandustulemused, mille põhjal kasvas grupi käive nii Eestis kui maailmas tervikuna Rootsi kroonides arvestatuna 8 protsenti, kuid kasum jäi mullusele tunduvalt alla.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele