8. veebruar 2016
Jaga lugu:

Lipumärgi tuntus on kasvanud poole võrra

Lipumärgi tuntus on kasvanud
Lipumärgi tuntus on kasvanud  

Toiduainete Eesti päritolu toiduainetele viitava sini-must-valge lipumärgi tuntus on viimase kolme aastaga kasvanud poole võrra.

Turu-uuringute ASi läbiviidud küsitluse tulemus lubab järeldada, et neli tarbijat viiest on märganud lipumärgikest kaupluse hinnasiltidel.  Statistiliselt oluliselt rohkem on kleebist märganud naised, 35-49 aastased, kõrgharidusega vastajad  ning eestlased.

Toiduliidu juhi Sirje Potiseppa sõnul on lipumärk garantii, et toode on valminud Eestis ning eestimaalaste maitse-eelistusi ja traditsioone silmas pidades.

„Enam kui pooled vastanutest peavad märgi olemasolu vajalikuks kodumaiste toodete äratundmiseks, mis näitab, et tarbija jaoks on eestimaise eelistamine jätkuvalt oluline valikukriteerium igapäevase toidukorvi täitmisel,“ ütles Potisepp. „Eestimaisuse eelistamisel on olulisteks argumentideks värskus, tuntud kvaliteet ning harjumuspärane maitse.“

Läheneva vabariigi aastapäeva kontekstis on Toiduliit käivitanud kampaania, mis kutsub tarbijaid üles lipumärgiga tooteid märkama ning kodumaist kvaliteetset toidutoodangut eelistama.

Tänavuse kampaania raames leiab Eesti tarbija poelettidelt ligikaudu 10 000 lipumärgiga toodet. Lipukampaanias osalevad kõik AjaO, Konsumi, Maksimarketi, Prisma, Selveri, Rimi, Comarketi, Keila Tarbijateühistu, Meie Toidukaupade, Maxima ja Aldar Marketi kauplused ning Tallinna ja Tartu Kaubamaja, Stockmanni ning Solarise toiduosakonnad.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt