22. veebruar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Edukas müük jääb tihti kommunikatsiooni ja sisemise motivatsiooni taha

Rahvusvahelistel turgudel tegutsev personalijuhtimise konsutant Ilona Lott
Autor: kuvatõmmis

Ideekonverents: müügi kasv 2016 esineja rahvusvahelistel turgudel tegutsev ja Pariisis resideeruv personalijuhtimise konsultant Ilona Lott rääkis, et tihti jääb müük kommunikatsiooni ning müüja sisemise motivatsiooni taha.

Ilona Lott esineb 15. märtsil Ideekonverentsil: müügi  kasv 2016. Vestlusringis arutleb ta koos Kaubamaja teenindus- ja personalidirektor Piret Suitsu ja Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuhi Maarika Liivamäega teeninduse ja müügi arengutest aastal 2016. 

Lisaks veab Ilona teeninduse töötuba, kus tuleb juttu väsimusest ning motivatsiooni üleval hoidmisest. 

Vaata konverentsi kava ning registreeru veel soodushinnaga!

Ta tõi siinkohal näite sellest, et kui ta soovis Pariisis osta elukindlustust ja teenindaja ei vaevunud siinkohal üldse pingutama. „Soovisin suhelda inglise keeles, kuna minu prantsuse keel ei ole veel nii põhjalik. Teenindaja küll ütles, et otsib kellegi, kuid ta ei teinud seda. Lisaks saatis ta hunnik materjali mulle postiga, mis minuni ei jõudnud,“ rääkis Lott. Lisades, et tänaseni on tal leping sõlmimata, kuid ta oli suhteliselt kindel ostja.

Vaata videost, mida räägib Lott koostööst ning toob siinkohal ka mõningad näited, kuidas on läbi koostöö müüki kasvatatud.

Autor: Andres Haabu, fotograaf

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700