Magaziini poeketti haldava KPG Kaubanduse tegevjuht Ülle Veibri sõnul on neile edu taganud see, et nende poodides on hästi palju erinevat kaupa ja hea hinnaga. „Püüame teadlikult konkurentidest eristuda – me oleme pigem selline maarahva kaubamaja,“ toob ta võrdluse.
„Kui maainimene ütleb, et tal on vaja hakklihamasinat või lehmaketti, siis ma võtan need kaubad sisse, mis siis, et selliste kaupade käive ei ole suur,“ seletab KPG Kaubanduse juhatuse liige Arvi Prants. „Aga sellisest kaubavalikust tulenebki see, et inimene üldse meie poodi sisse astub.“
Prants lisab, et teinekord ostab ta meelega sisse selliseid asju, mis inimesi naerma ajab. „Mina olen seda meelt, et kui inimene poodi tuleb, peab ta saama hea emotsiooni,“ räägib ta. „Näiteks ostsin ma kunagi meeletul hulgal sisse imeodavaid plaastreid. Ostja hakkab ju naerma, et mis asja, kaks plaastrit ühe sendi eest! Kõik on ära müüdud, väga head plaastrid olid, muide.“
Ettevõtte teine juhatuse liige Ursel Kaarna täiendab, et nende sisseostustrateegia on osta kaubakogused tarnijailt kohe välja. „Nii saame paljud asjad tunduvalt parema hinnaga kätte,“ ütleb ta. „Ja Venemaalt ostame kaupa siis, kui rubla kurss on meie jaoks soodne.“
Loe pikemalt Äripäevast.
Autor: Väinu Rozental, Äripäeva ajakirjanik