Baltika müüginumbrid kasvasid augustis, ent kaheksa kuu kokkuvõttes jäävad siiski möödunud aastale alla.
- Baltika näitas augustis kasvu Foto: Raul Mee
Baltika augusti konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 3,927 miljonile eurole, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 8%, seisab börsiteates.
Baltika augusti jaemüük suurenes 4% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, sealhulgas suurenes müük Eestis 11% ja Lätis 4%. Leedus vähenes jaemüük 6% võrra. Baltika konsolideeritud jaemüük augustis oli 3,095 miljonit eurot.
Augusti lõpus avati üks uus Montoni frantsiisi pood Zaporižžja linnas Ukrainas. Baltikal oli augusti lõpu seisuga kokku 131 kauplust, sealhulgas frantsiisipoed: 16 Ukrainas, 13 Venemaal, 6 Hispaanias ja 2 Valgevenes. Baltika enda poode oli kuu lõpu seisuga 94, kaupluste kuu keskmine müügipind kasvas 1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Hulgimüük suurenes eelmise aasta augustiga võrreldes 23% ja e-poe müük kasvas 27% võrra.
Kaheksa kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 30,44 miljonile eurole,vähenedes 4% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Jätkuvate tegevusvaldkondade jaemüük oli kokku 25,42 miljonit eurot, mis on aastases võrdluses 6% vähem. Samal perioodil suurenes grupi keskmine jaemüügipind 2%. Kasvasid nii hulgimüük kui ka müük e-poe kaudu, seda vastavalt 14 ja 6% võrra.
Baltika aktsia maksab praegu Tallinna börsil 0,335 eurot.
Autor: Pille Ivask, kaasautor
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.