• 30.09.16, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Logistikafirma DPD saab uue Eesti tegevjuhi

1. oktoobrist on DPD Eesti AS-i uueks tegevjuhiks Rainer Rohtla, kes töötab ettevõttes aastast 2008. Eelnevalt on ta täitnud arendusjuhi ning seejärel operatsioonide juhi rolli. Alates käesoleva aasta jaanuarist kuulub Rainer Rohtla Baltikumi juhtkonda.
DPD uus tegevjuht Rainer Rohtla
  • DPD uus tegevjuht Rainer Rohtla Foto: DPD Eesti AS
Rohtla sõnul on tal hea meel üle võtta tugev ettevõte. „Kinnitan, et DPD jätkab väärtusliku tööandjana. Panustame igapäevaselt, et pakkuda klientidele parimat Eesti-sisest ja rahvusvahelist kullerteenust. Kui rääkida uutest ärisuundadest, siis DPD avab veel sel aastal oma Baltikumi Pickup võrgustikus 45 pakiautomaati. Samuti soovin veel käesoleval aastal liita Eesti Pickup võrgustiku üle-Euroopalisse Pickup võrgustikku, et siinsetele e-kauplejatele avaneks täiesti uus perspektiiv kaupade müügiks kogu Euroopas.“
Oluliseks arengusuunaks peab ta ka suuremahuliste kaupade transporti, pidades eelkõige silmas aluseid ja osa- ning täiskoormaid. „Meie üheks eesmärgiks on mugavate ning soodsate tingimuste jätkuv parendamine täiusliku kliendikogemuse pakkumiseks.“
Tarmo Taela, kui senise DPD Eesti juhatuse esimehe volitused lõppevad septembri lõpuga. „DPD-sse panustatud aastad on olnud väga huvitavad ja väljakutsete rohked. Siinjuures soovin kogu südamest tänada suurepäraseid inimesi, kellega koos seda on tehtud, sh nii kliente, kolleege kui partnereid. Tänan kõiki DPD Eesti arengusse panustamast! Jaanuarit alustan uute väljakutsetega.“
DPD Eesti AS-il täitub sel sügisel Eesti turul 20 tegutsemisaastat. Ettevõtte äärisuunaks on transporditeenuse pakkumine, mis hõlmab erakliendi- ja ärisektorit ning kus käsitletakse saadetisi väikepakkidest kuni täiskoormateni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele