14. oktoober 2016
Jaga lugu:

Klienditeeninduse tulevik: inimest asendab bot

Idufirma CartSkill.com strateeg Indrek Vainu
Idufirma CartSkill.com strateeg Indrek Vainu  Foto: Raul Mee

Robotid võtavad üha enam klienditeeninduses võimust, ütles CartSkill.com strateeg Indrek Vainu Kabanduse Aastakongressil.

Iduirma CartSkill.comi botide ja tehisintellekti strateegi Indrek Vainu sõnul liigub klienditeenindus üha enam robotite ehk botide peale üle. Lihtsalt öeldes on botid automaatsüsteemid, kes saavad aina paremini inimkeelest aru ja suhtlevad klientidega läbi mobiilsete vestlusrakenduste nagu näiteks Facebook Messenger ja WhatsApp.

Botid võtavad Vainu sõnul võimust, sest võimaldavad ettevõtetel hõlpsasti olla klientidele ööpäevaringselt kättesaadavad. Botile küsimust esitades otsib süsteem välja kõige tõenäolisema vastuse, mida klient ootab. Näiteks kui bussifirma botilt küsida, millal läheb buss Pärnust Paidesse, annab bot bussiajad.

Eduka boti võti on aga see, et suhtlus oleks võimalikult positiivne ja meeldiv. „Inimestele meeldib suhelda ja saada positiivset vastust vestlustest,“ rääkis Vainu täna Äripäeva kaubanduse aastakongressil. Seetõttu on oluline, et bot vastaks võimalikult samamoodi nagu inimene.

Loe pikemalt Äripäevast, mis on bot'ide juures murekohad. 

Autor: Eliisa Matsalu, Äripäeva ajakirjanik

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt