• 30.11.16, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kohalik kaardimakselahendus võitis aastaga 30% turust

E-kaubanduses kaardimaksete lahendust pakkuv kodumaine ettevõte EveryPay saavutas aastaga kolmandiku Eesti internetikaardimaksete turust ning ennustab e-kaubanduses pangalingi osakaalu vähenemist.
Kohalik kaardimakselahendus võitis aastaga 30% turust
Aasta tagasi Eesti turule tulnud makselahendusi pakkuva kodumaise ettevõtte EveryPay kaudu sooritatakse ligi kolmandik Eesti e-kaubanduses teostatavaid kaardimakseid. Kokku kasutab Eestis väljatöötatud interneti kaardimaksete süsteemi ligi kakssada kohalikul turul aktiivselt tegutsevat e-kaubanduse ettevõtet.
“Eesti Panga statistika järgi moodustab Eesti e-kaubanduse keskmine kaardimaksete kuukäive umbes kolm miljonit eurot, millest kolmandikku hallatakse EveryPay poolt pakutud makselahenduse kaudu ja seda kodumaise LHV panga vahendusel,” selgitas EveryPay tegevjuht Lauri Teder.
“Internetist oste sooritavad Eesti tarbijad eelistavad makseviisina iga aastaga aina rohkem deebet- või krediitkaardiga makseid,” lisas Teder. Aastaga on Eesti tarbijate poolt interneti kauplustes teostatud kaardimaksete käive kasvanud ligi 25% võrra ning tehingute arv ligi 40% võrra.
Tederi tähelepanekul ei paku endiselt üle poole Eesti e-poode võimalust maksta sooritatud ostude eest pangakaardiga, mis pidurdab Eesti e-kaubanduse turu arengut tervikuna. “Tarbijate soov maksta internetis kaardiga kasvab aga kindlalt. Olen kindel, et kaardimaksete laiem kasutus kohalikus e-kaubanduses jätkub kindlasti ning pangalingi osakaal väheneb, kuna selliseid kaasaegseid ja mugavaid lahendusi võtavad kasutusele aina suuremad turuosalised,” lisas Teder.
LHV kaardimaksete tootejuht Indrek Kaljumäe sõnul on kodumaisel internetikaardimakse süsteemil mitmeid eeliseid nii tarbija kui kaupmehe jaoks. “Ettevõtted saavad nüüd kasutada online klientidega arveldamisel palju uusi, varem turul mitte pakutavaid, võimalusi. Kuna lahendust pakume koostöös kodumaise maksesüsteemi haldamise ettevõttega EveryPay, on kaupmeeste jaoks tegemist väga mugava, turvalise ja kiire teenusega, mis tõstab ka tarbijate usaldust e-kaupmeeste ja maksesüsteemide vastu,” lisas Kaljumäe.
“Tänu EveryPay makselahendusele oli meil võimalik Astri e-keskuse ostuprotsess teha enneolematult kiireks ja efektiivseks. Peale kaardiandmete turvalist salvestamist on kliendil võimalik tootelehelt makstud tellimuseni jõuda alla 10 sekundi – teiste maksevõimalustega on selline mugavus võimatu,” kinnitas Astri Grupi nõukogu liige Silver Hage.
Tederi sõnul nõuab internetipoes pangalingi kaudu maksmine tehingu sooritamiseks kuni 14 erinevat sammu  ja võib võtta ajaliselt mitu minutit. Kaardimakse puhul on maksmine võimalik lahendada vaid ühe klikiga.
"Kaardimakse lisamine meie e-poodi on aidanud käesoleval aastal kasvatada müüki vähemalt 5%," lisas Seesam Insurance ASi e-müügi spetsialist Raido Kulla.
Kaardimakse lahenduse on edukalt kasutusele võtnud sellised internetimüügiga tegelevad ettevõtted nagu näiteks  Apollo raamatupood,  Seesam Kindlustus, Apple toodete müügiesindus Valge Klaar, Cinnamon kino, Kino Kosmos IMAX, reklaamifirma Adcash, muusikapood CDmarket, lennupiletite müüja Fly24, autorenti pakkuv idufirma Autolevi, sülearvutikeskus Flex, raamatukauplus Krisostomus jne.
EveryPay on Eesti kapitalil loodud tehnoloogiaettevõte, mis pakub töökindlat ja turvalist interneti-kaardimaksete teenust. Lihtne ja mugav kaardimaksete kogumise teenus haldab kaardiandmeid ja internetimakseid kaupmehe eest ning vähendab seeläbi kaupmehe maksete töötlemise riske ja kulusid. EveryPay pakub mitmeid uusi mugavaid võimalusi, nagu ühe-kliki-makse või korduvmakse ehk alternatiiv e-arve püsimakselepingule. Maksmisel kasutatakse EveryPay loodud süsteemi, kus maksed liiguvad läbi kohaliku LHV Panga.

Seotud lood

Blogid
  • 21.12.15, 12:55
Enimlevinud kaardimaksepettused ja nende ennetamine
Kaubandus kolib sihikindlalt internetti: klientidele meeldib sooritada oste mugavalt kodust lahkumata, kaupmeestel aga tekivad täiendavad müügikanalid. E-kaubanduse laienemisega kasvavad paraku ka kaardimaksepettuste riskid. Kuidas saab kaupmees neid tuvastada ja ennetada, kirjutab Internetimaksete ettevõtte EveryPay juht Lauri Teder.
Uudised
  • 08.06.16, 16:26
Mugav kaardimakse kui lojaalsusprogrammi tööriist
Eesti e-kaubandus areneb hoogsalt, uusi internetikauplusi tekib nagu seeni pärast vihma ning Eesti tarbijad kolivad oma sisseostudega üha tihedamini online keskkonda. Kuidas kaupmees sellest olukorrast maksimumi saaks võtta ja kasvatada lojaalsete klientide osakaalu, räägib turundusekspert Katre Kaarenperk.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele