6. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

3 soovitust, kuidas kaubanduse tarneahelat optimeerida

OG Elektra tegevjuht Gea Gross
Foto: Raul Mee
Pärnu Tarneahela konverentsi esineja ja OG Elektra tegevjuht Gea Gross annab 3 soovitust, kuidas tarneahelat optimeerida.

1) Ümbertöötlus/taaskasutus/ jäätmekäitlus on kindlasti iga kaubandusettevõtte töö osa, kus saab oma kulud ja võimalused üle vaadata.

2) Outsourcing on tihti põhjendatud, aga teatud olukordades ei tohiks karta ka ise mingi asja otsast lõpuni haldamist.

3) Ühishanked võivad olla potentsiaal.

OG Elektras eraldi tarneahelajuhti palgal pole. „Tarneahelajuhi töö teevad meil ära kaubandusjuht, tootmisjuht, ostujuhid ja mingis osas ka laojuhataja,“ ütles Gross.

Põhjalikumalt saab Grossi kaubanduse kogemusloost kuulda juba 2.-3. märtsil toimuval traditsioonilisel Pärnu Tarneahelakonverentsil, mis kannab tänavu alapealkirja „Hoiame kokku“.

Loe ka Tööstusuudistest seda, kuidas seakasvatus annab neile lihaturul tohutu paindlikkuse. 

 

Autor: Harro Puusild, Tööstusuudised.ee toimetaja

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700