Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
3 soovitust, kuidas kaubanduse tarneahelat optimeerida
Pärnu Tarneahela konverentsi esineja ja OG Elektra tegevjuht Gea Gross annab 3 soovitust, kuidas tarneahelat optimeerida.
OG Elektra tegevjuht Gea Gross Foto: Raul Mee
1) Ümbertöötlus/taaskasutus/ jäätmekäitlus on kindlasti iga kaubandusettevõtte töö osa, kus saab oma kulud ja võimalused üle vaadata.
2) Outsourcing on tihti põhjendatud, aga teatud olukordades ei tohiks karta ka ise mingi asja otsast lõpuni haldamist.
3) Ühishanked võivad olla potentsiaal.
OG Elektras eraldi tarneahelajuhti palgal pole. „Tarneahelajuhi töö teevad meil ära kaubandusjuht, tootmisjuht, ostujuhid ja mingis osas ka laojuhataja,“ ütles Gross.
Põhjalikumalt saab Grossi kaubanduse kogemusloost kuulda juba 2.-3. märtsil toimuval traditsioonilisel Pärnu Tarneahelakonverentsil, mis kannab tänavu alapealkirja „Hoiame kokku“.
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.