Uue seaduse kohaselt ei tohi noored alkohoolseid jooke käes hoidagi, kirjutab
Postimees. Müügiaega piiratakse tööpäeviti ja laupäeviti kümnest kümneni, pühapäeval aga kümnest kolmeni päeval ning keeluajal ei tohi alkohoolseid jooke kaasa müüa ka kohvikud, baarid ja restoranid.
Firmadele, kes soovivad festivalidel alkohoolseid jooke müüa, antakse 2019. aastani kehtivad ühekordsed load, mille alusel tohib müüa kuni 13-protsendilise alkoholisisaldusega tooteid. See aga tähendab, et keelu alla satuks osa veine, rääkimata viskifestivalidest, mis sootuks keelatakse.
2020. aastal jõustuks seaduseelnõu järgi täielik alkoholireklaami keeld. Ka keelataks mõne alkoholiga seotud kaubamärgi või toote juhuslik näitamine televisioonis ja sotsiaalmeedias.