• 02.06.17, 12:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedus karmistuvad alkoholimüügi tingimused

Leedu karm alkoholitarbimist piirav seadus hakkab kehtima uuest aastast, mis keelab alla 20-aastastele alkoholi müüa ning samas piiratakse ka alkoholimüügi kellaaegu.
Leedus karmistuvad alkoholimüügi tingimused
  • Foto: Pixabay.com
Uue seaduse kohaselt ei tohi noored alkohoolseid jooke käes hoidagi, kirjutab Postimees. Müügiaega piiratakse tööpäeviti ja laupäeviti kümnest kümneni, pühapäeval aga kümnest kolmeni päeval ning keeluajal ei tohi alkohoolseid jooke kaasa müüa ka kohvikud, baarid ja restoranid.
Firmadele, kes soovivad festivalidel alkohoolseid jooke müüa, antakse 2019. aastani kehtivad ühekordsed load, mille alusel tohib müüa kuni 13-protsendilise alkoholisisaldusega tooteid. See aga tähendab, et keelu alla satuks osa veine, rääkimata viskifestivalidest, mis sootuks keelatakse.
2020. aastal jõustuks seaduseelnõu järgi täielik alkoholireklaami keeld. Ka keelataks mõne alkoholiga seotud kaubamärgi või toote juhuslik näitamine televisioonis ja sotsiaalmeedias.
Loe pikemalt Postimehest.

Seotud lood

Uudised
  • 06.06.17, 16:26
Uuring: Alkoholitarbimine väheneb neljandat aastat järjest
Eesti inimesed tarbisid 2016. aastal täiskasvanud elaniku kohta keskmiselt 9,9 liitrit absoluutalkoholi, mida on 6 protsenti vähem kui 2015. aastal. Alkoholitarbimine väheneb neljandat aastat järjest, selgub Sotsiaalministeeriumi tellimusel valminud Eesti Konjunktuuriinstituudi uuringust „Eesti alkoholiturg, alkoholi tarbimine ja alkoholipoliitika 2016. aastal“.
Uudised
  • 01.11.17, 15:58
Noop: Eesti kaotab järgmisel aastal üle 115 miljoni euro
Rimi majanduskonverentsil ütles A. Le Coqi juhatuse liige Tarmo Noop, et järgmisel, 2018. aastal prognoosib riik alkoholiaktsiisi laekumist 341 miljonit eurot, kuid tootjate prognoos on 225 miljonit. Järgmisel aastal kukub Noobi sõnul ära ka Soome turg, turism on juba sellel aastal kukkunud 20%. Noobi kinnitusel sõltub majanduse konkurentsivõime paljuski maksude konkurentsivõimest, mis Eestis järjest halveneb – Eestis on poliitika täiesti ülimuslik majanduse ees.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele