• 08.08.17, 17:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kes on Kaubandustegu 2017 auhinna vääriline?

Eesti Kaupmeeste Liit annab juba neljandat korda välja Aasta Kaubandustegu auhinna. Kes on 2017 aastal auhinna selle vääriline? Avalda arvamust 15. septembriks 2017.
Kaubandustegu 2016 võitja Rahva Raamat
  • Kaubandustegu 2016 võitja Rahva Raamat Foto: Raul Mee
Konkursi eesmärgiks on leida kaubanduse edulugusid, millest oleks kolleegidel õppida ning tutvustada ja tunnustada edukaid kaubandusettevõtjaid.
AVALDA ARVAMUST SIIN!
 
Aasta Kaubandustegu on tegu, mis paistis teile silma 2017. aastal ja vastab ühele või mitmele alljärgnevatest kriteeriumitest, olles:
toonud kasu klientidele;toonud kaasa ettevõtte või valdkonna erakordse majandusliku edu;aidanud kaasa Eesti kaubanduse üldisele arengule ja maine kujundamisele;aidanud tõsta Eesti kaubanduse rahvusvahelist konkurentsivõimet;kontseptuaalselt silmapaistev (terviklahendus, uus arendus vms);kaasa toonud positiivseid muudatusi ühiskonnas ja/ või ettevõttes;taganud head suhted kaubandusettevõtja ja klientide, partnerite, tarnijate vahel;paistnud silma innovaatilisusega, on loonud mõne tulevikku suunatud tehnoloogilise uuenduse;paistnud silma töötajatest hoolimise ja töötingimuste parendamisega.
Kindlasti peab Aasta Kaubandustegu olema kooskõlas ausa ja eetilise kaubanduse põhimõtetega.
Oma kandidaadi nimetamisel tooge palun välja ka kriteeriumid, mille alusel teie hinnangul tegu auhinda väärib.
Aasta Kaubandustegu võitja avaldatakse Kaubanduse Aastakongressil 11.10.2017 Tallinna Lauluväljakul.
Aasta Kaubandustegu 2016 auhinnaga pärjati Rahva Raamatu Viru Keskuse kauplusekontseptsiooni.
Aasta Kaubandustegu 2015 auhinna pälvis uuenenud Apotheka apteegid. 
Aasta Kaubandustegu 2014 võitis Statoil Fuel & Retail Eesti AS klienditeenindaja töö tähtsustamise kommunikatsiooni eest meedias.

Seotud lood

Uudised
  • 08.09.17, 10:47
Tänapäeva kaupmehed tulistavad liiga palju puusalt
Suurbritannia ettevõtete peamiseks komistuskiviks on see, et liiga palju investeeritakse digiarendustesse ning tehakse liiga vähe turuanalüüsi, rääkis Kaubanduse Aastakongressi 2017 esineja Retail Remedy juhtivpartner Phil Dorell.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele