Eesti Kaupmeeste Liit annab juba neljandat korda välja Aasta Kaubandustegu auhinna. Kes on 2017 aastal auhinna selle vääriline? Avalda arvamust 15. septembriks 2017.
- Kaubandustegu 2016 võitja Rahva Raamat Foto: Raul Mee
Konkursi eesmärgiks on leida kaubanduse edulugusid, millest oleks kolleegidel õppida ning tutvustada ja tunnustada edukaid kaubandusettevõtjaid.
Aasta Kaubandustegu on tegu, mis paistis teile silma 2017. aastal ja vastab ühele või mitmele alljärgnevatest kriteeriumitest, olles:
toonud kasu klientidele;toonud kaasa ettevõtte või valdkonna erakordse majandusliku edu;aidanud kaasa Eesti kaubanduse üldisele arengule ja maine kujundamisele;aidanud tõsta Eesti kaubanduse rahvusvahelist konkurentsivõimet;kontseptuaalselt silmapaistev (terviklahendus, uus arendus vms);kaasa toonud positiivseid muudatusi ühiskonnas ja/ või ettevõttes;taganud head suhted kaubandusettevõtja ja klientide, partnerite, tarnijate vahel;paistnud silma innovaatilisusega, on loonud mõne tulevikku suunatud tehnoloogilise uuenduse;paistnud silma töötajatest hoolimise ja töötingimuste parendamisega.
Kindlasti peab Aasta Kaubandustegu olema kooskõlas ausa ja eetilise kaubanduse põhimõtetega.
Oma kandidaadi nimetamisel tooge palun välja ka kriteeriumid, mille alusel teie hinnangul tegu auhinda väärib.
Aasta Kaubandustegu võitja avaldatakse Kaubanduse Aastakongressil 11.10.2017 Tallinna Lauluväljakul.
Aasta Kaubandustegu 2016 auhinnaga pärjati Rahva Raamatu Viru Keskuse kauplusekontseptsiooni.
Aasta Kaubandustegu 2015 auhinna pälvis uuenenud Apotheka apteegid.
Aasta Kaubandustegu 2014 võitis Statoil Fuel & Retail Eesti AS klienditeenindaja töö tähtsustamise kommunikatsiooni eest meedias.
Seotud lood
Suurbritannia ettevõtete peamiseks komistuskiviks on see, et liiga palju investeeritakse digiarendustesse ning tehakse liiga vähe turuanalüüsi, rääkis Kaubanduse Aastakongressi 2017 esineja Retail Remedy juhtivpartner Phil Dorell.
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
2
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele