15. august 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Briti kosmeetikabränd avab kaupluse Ülemiste keskuses

LUSHi kauplus Foorumi keskuses
Foto: LUSH
26. augustil avab Briti kosmeetikabränd LUSH uue poe uksed Tallinnas Ülemiste kaubanduskeskuses. See on brändi teine kauplus Eestis – esimene pood asub Tallinna südalinnas Foorumi keskuses.

2007. aastal avatud Foorumi keskuse LUSHi pood on saanud Eesti vannisõpradelt väga hea vastuvõtu osaliseks. Ettevõte sõnul aitab Ülemiste keskuses kaupluse avamine jõuda laiema kasutajaskonnani.

"2015-2016 majandusaasta näitas ettevõte väga häid finantstulemusi nii Eestis, kui ka mujal maailmas, mis omakorda suurendas külastajate arvu Foorumi keskuses ning seetõttu otsustasid firma omanikud avada uued poed Tallinna suuremates kaubanduskeskustes," ütles Lush Baltikumi juht Jelena Urbane

Ettevõte pöördus äripinna leidmiseks kõigi suuremate kaubanduskeskuste poole. Urbane sõnul oli Ülemiste keskus esimene, kes neile ettepaneku tegi. Pakutud kaupluse pind vastas ettevõtte kriteeriumitele, sest LUSHi uue nägemuse järgi on soovituslik, et kauplus oleks 100 - 150 ruutmeetrit suur, kuhu mahuks ära pidevalt suurenev tootevalik. "Tänaseks on see kasvanud juba üle 500 erineva tooteni," ütles Urbane. 

LUSHi Ülemiste keskuse kauplus jätkab nii oma olemuselt kui ka paigutuselt hiljuti Foorumi keskuse kaupluses tutvustatud kontseptsiooni. Nii on kaupluse külastajatel mugavam erinevate tootegruppide seas orienteeruda ning endale uusi lemmikuid leida, samuti saab jätkuvalt soovitud tooteid kohapeal proovida. 

Baltikumi juhi sõnul neil hetkel Tartusse plaanis laieneda ei ole, sealt on neil olemas negatiivne kogemus. Kauplus sulges uksed 2011. aastal, kuna kauplus ei olnud tulus. "Meil on plaan Foorumi keskuses asuv kauplus viia üle Viru Keskusesse ning avada ka uus pood Rocca Al Mare kaubanduskeskuses," rääkis Urbane. Ta loodab, et LUSH saab järgneva aasta jooksul nendelt kaubanduskeskustelt sobilikke pakkumisi. 

Kõikidesse LUSHi käsitsi valmistatud toodetesse on valmistajad pannud ainult värskeid looduslikke koostisosi, jätkates ausa kaubanduse ja LUSHile väga südamelähedast loomadel testimise vastast poliitikat.

LUSHi kaubamärki esindav ettevõte Seebimeri müügikäive eelmisel majandusaastal oli 290 640 eurot ning ärikasumit teeniti 89 405 eurot. 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757