• 27.09.17, 09:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valmis joogi- ja toidukaupade hulgimüügi konkurentsiraport

Joogi- ja toidukaupade hulgikaubanduse konkurentsiraport teeb põhjaliku ülevaate valdkonna üldistest trendidest ja pakkudes erinevate näitajate põhjal moodustatud edetabeleid. Nii saab kiirelt analüüsida, kus kellegi tugevused-nõrkused ja kuidas enda ettevõtte positsioon teistega võrdluses paistab.
Valmis joogi- ja toidukaupade hulgimüügi konkurentsiraport
Raporti valimisse on kaasatud 367 hulgimüügi ettevõtet, kelle käive 2016. aastal küündis vähemalt 100 000 euroni.
Raportist saab teada näiteks, et hulgikaupmeeste vaated järgmisele 12 kuule on üpris murelikuks tegevad. Kuigi pea 2/3 juhtidest usub kasvu, siis palgatõusu võimalust ei nähta, töötajate arvu prognoositakse samal tasemel ja peamise probleemina nähakse liiga madalat edasimüügi juurdehindlust ehk survet kasumlikkusele. 
Tihedale konkurentsile viitab ühe peamise arengupidurina mainitav, et jaeketid on hakanud ise kaupa maale tooma ja see omakorda on ilmselt üks tegur mainitud pingeliste suhete tekkimisel. Peamise kulutegurina nähakse logistikakulude kasvu.
Telli endale raport SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 09:20
Taldrikust sõltub elamus: kuidas Eesti restoranid nõusid valivad?
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele