• 21.12.17, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MV Eesti võtab üle "LifeStyles" kondoomide edasimüügi õigused

Alates uuest aastast võtab populaarse kondoomide kaubamärgi „LifeStyles" edasimüüja õigused üle MV Eesti, kes kavatseb tunduvalt laiendada Eestis müüdavate kondoomide valikut.
MV Eesti võtab üle "LifeStyles" kondoomide edasimüügi õigused
Leedu ettevõtte Mineraliniai vandenys tütarettevõtte MV Eesti peadirektor Saulius Dikčiuse sõnul on „LifeStyles“ bränd Leedu ja Eesti turul liidripositsioonile väga lähedal. 
„Mõlemas riigis on „LifeStyles“ kaubamärgi toodang nõudluselt teisel kohal. Leedus on „LifeStyles“ sortimendis müügil 15 erinevat toodet ning esindatud on ka Premium-kategooria tooted sarjast „SKYN“. Aasta jooksul on kondoome ostetud peaaegu 3 miljoni euro eest. Kuna Eesti tarbija on seni saanud valida kaubamärgi viie toote vahel, siis on meie eesmärgiks laiendada tootevalikut ning suurendada nõudlust,“ kommenteeris Dikčius.
Seni kuulusid „LifeStyles“ kaubamärgi edasimüüja õigused Eestis ettevõttele Eugesta. Kuna kaubamärgi tootja soovib Balti regioonis oma tegevust parandada, võeti vastu otsus anda õigused ettevõttele Mineraliniai vandenys. 
Kaubamärgi „LifeStyles“ kondoome hakatakse Eestis müüma jaemüügikettides, ilu- ja kodutarvetekauplustes, bensiinijaamades ning teistes väiksemates müügipunktides.
Sel aastal omandas ettevõte Mineraliniai vandenys veel viie kaubamärgi edasimüügiõigused Eestis –„7 DAYS“ sarvesaiakesed, „Nespresso“ kohv ja kohviaparaadid, „Pelican Rouge“ kohv, „Movenpick“ lahustuv kohv ning Franklin&Sons karastusjoogid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele