Alates uuest aastast võtab populaarse kondoomide kaubamärgi „LifeStyles" edasimüüja õigused üle MV Eesti, kes kavatseb tunduvalt laiendada Eestis müüdavate kondoomide valikut.
Leedu ettevõtte Mineraliniai vandenys tütarettevõtte MV Eesti peadirektor Saulius Dikčiuse sõnul on „LifeStyles“ bränd Leedu ja Eesti turul liidripositsioonile väga lähedal.
„Mõlemas riigis on „LifeStyles“ kaubamärgi toodang nõudluselt teisel kohal. Leedus on „LifeStyles“ sortimendis müügil 15 erinevat toodet ning esindatud on ka Premium-kategooria tooted sarjast „SKYN“. Aasta jooksul on kondoome ostetud peaaegu 3 miljoni euro eest. Kuna Eesti tarbija on seni saanud valida kaubamärgi viie toote vahel, siis on meie eesmärgiks laiendada tootevalikut ning suurendada nõudlust,“ kommenteeris Dikčius.
Seni kuulusid „LifeStyles“ kaubamärgi edasimüüja õigused Eestis ettevõttele Eugesta. Kuna kaubamärgi tootja soovib Balti regioonis oma tegevust parandada, võeti vastu otsus anda õigused ettevõttele Mineraliniai vandenys.
Kaubamärgi „LifeStyles“ kondoome hakatakse Eestis müüma jaemüügikettides, ilu- ja kodutarvetekauplustes, bensiinijaamades ning teistes väiksemates müügipunktides.
Sel aastal omandas ettevõte Mineraliniai vandenys veel viie kaubamärgi edasimüügiõigused Eestis –„7 DAYS“ sarvesaiakesed, „Nespresso“ kohv ja kohviaparaadid, „Pelican Rouge“ kohv, „Movenpick“ lahustuv kohv ning Franklin&Sons karastusjoogid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!