2017. aastal oli Hesburgeri müügikasv Baltikumis keskmiselt 17% ning Eesti kasv oli kõige väiksem.
Võrrelduna möödunud aastaga on Hesburgeri müügikäive Baltikumis kasvanud 7 miljonit eurot. Suurim müügikasv oli Leedus (30,1%), järgnes Läti (13,3%) ja Eesti (8,3%).
Hesburgeri müügikäive kolme riigi peale kokku oli 67,8 miljonit eurot, millest Eesti moodustab 21,98 miljonit, Läti 22,47 miljonilit ja Leedu 23,43 miljonit eurot.
Möödunud aastal investeeris Hesburger Baltikumi uutesse ja renoveeritavatesse restoranidesse kokku 6,9 miljonit eurot. Eestis avas ettevõte 2 uut restorani ja renoveeris ühe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kiireima kasvuga Hesburgeri turg üldkokkuvõttes oli möödunud aastal Bulgaaria, kus avati viis restorani. Kümne aastaga on plaan Bulgaarias avada 50 uut toidukohta, investeeringu suuruseks kujuneb umbes 35 miljonit eurot.
Hesburgeril on täna Eestis 44 restorani, Baltikumis tervikuna 138, töötajaid 1734. Kokku on maailmas tänase seisuga avatud 457 Hesburgeri restorani üheksas riigis, lisaks Baltikumile ka Skandinaaviamaades, Venemaal, Ukraina, Saksamaal ja Bulgaarias.
Hesburger on 1966. aastal Soomes rajatud perefirma, mille asutajateks on Heikki ja Kirsti Salmela.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!