Kaubandus.ee  • 19. jaanuar 2018
Jaga lugu:

Kaubanduse 2018. aasta väljakutsed

Kliendid hakkavad kauplustes rohkem pilte tegema
Kliendid hakkavad kauplustes rohkem pilte tegema  Foto: Pixabay.com

Retail Focus uuris rahvusvahelistelt kaubanduskonsultantidelt, mida võib kaubandust järgmisel aastal ees oodata. Siin on väljavõte olulisematest muudatustes.

Läbipaistvus on ja jääb väga oluliseks väärtuseks, mille järgi tarbijad brändi hindavad.Generatsioon Z soovib saada rohkem katsetamist ja kauplusesse sisse kutsuvat digitaalset kogemust.Kliendid austavad ja väärtustavad oma aega rohkem. Kui nad näevad, et mõni bränd ei arvesta teistega, siis tarbijad hääletavad jalgadega ja enam neid kauplusi ei külasta.Väike on uus suur. Toimub kohalike kaupluste võidukäik, kus kliendid kogevad isiklikumat ostukogemust.Amazon jätkab enda tegevust võimaliku mugavuse suunas, samal ajal otsivad tarbijad järjest rohkem personaliseeritud ja tähenduslikke alternatiive suurtele kauplustele.Blogijad hoogustavad järjest enam ostlemist ning muutuvad sellega järjest rohkem brändide kaupmeesteks. Kaupmeestel on võimalik olla neile blogijatele platvormiks või nad peavad ise mõjutajateks hakkama.Tavakaupluse ja e-kaupluse integratsioon on jõudnud sinna maani, kus brändid saavad hinnata seda, kui suur roll on kauplustel veebimüügile.Tavakaubanduses ei ole enam oluline kaupluste number, vaid pigem kvaliteet mida pakutakse. Edukamad kauplused on klientide jaoks mugavad ning pakuvad väärt kogemust.Brändid pakuvad klientidele rohkem kogemust ja katsetavad, kuidas tavakaupluse olemasolu annab e-äri müükidele lisaväärtust. See samm viib rohkem mängulisemate kaupluste avamiseni, kus klient seotakse rohkem toodetega ja pakutakse lõbusamat kogemust.Pop-up kauplused jäävad jätkuvalt kaupmeeste strateegia osaks, millega testitakse uusi ideid ja lahendusi.Kliendid hakkavad kauplustes rohkem pilte tegema. Seetõttu otsivad kaupmehed uusi viise, kuidas premeerida neid. Sellest tingituna luuakse järjest rohkem nö jagatavaid poode, kuna mobiilist saab tavakaupluse ja e-poe ühenduslüli.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt