Kaubandus.ee  • 31 jaanuar 2018

Emor alustas koos Kantar Consultinguga ärinõustamist

Foto: Pixabay.com

Kantar Emor alustas koos Kantar Consultinguga ärinõustamise teenuse pakkumist brändistrateegia, kliendikogemuse, konkurentsiolukorra, brändikonkurentsi ja andmebaaside rikastamise valdkonnas. Ettevõtted vajavad ärivajadustele vastavat ekspertnõu, mis aitab neil kasvu puudutavatele võtmeküsimustele lahendusi leida.

„Kantar Emor viib kokku ärinõustamise, uuringud ja andmeteaduse – me aitame nii väikestel kui ka suurtel ettevõtetel anda vastused olulistele kasvuküsimustele ning leida üles, kus peituvad kasvuvõimalused ja kuidas ületada kasvutõkked,“ ütles Kantar Emori juhataja Karin Niinas. „Emor on mitmetahuline. Vastavalt vajadusele analüüsime soovituste andmiseks kas kliendi enda andmestikku, kolmandate osapoolte andmeid, kogume ise analüüsitavat teavet või kombineerime nimetatud variante.”

„Esimene ühine ettevõtmine kolleegidega Kantar Consultingust oli ettevõtete tegev- ning turundusjuhtidele suunatud juhtimisalgatus „Purpose 2020“,” rääkis Kantar Consultingu Eesti koostööpartner Emori ärisuunajuht Kai-Riin Veromann. „Oleme ärinõustamisega alustamist pikalt planeerinud ning täna võin kinnitada, et meie meeskond on uuteks väljakutseteks valmis. Teeme tihedat piiriülest koostööd äsjaloodud Kantar Consultinguga.“

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700