Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Amazoni Rootsi tulek rõõmustaks Eesti tarbijaid
Äripäeva raadio hommikuprogrammis esinenud DPD Eesti ASi juht Rainer Rohtla sõnul oleks Amazoni tulek Rootsi pealinna naabrusse siinsele tarbijale ja e-kaupmeestele väga suure mõjuga.
„Amazoni tuleku osas ei tea me, kas ja kuhu see ladu pannakse. Kui ta aga tuleks Stockholmi piirkonda ja enamusele müügiartiklitest Eesti ka avatakse, tähendaks see, et meie inimesed saaksid kauba järgmisel päeval kätte, vähemalt ennelõunal tehtud tellimuse Tallinna piirkonnas.“ lausus Rohtla.
„Selge, et sellise hiiglase avamine mõnele riigile tarneteks mõjutab ka Eesti e-kaupmehi,“ lausus Rohtla. „Suured lähevad sarnaselt edasi, ehkki turuosa kaotus võib tulla. Aga väiksemad peaksid oma äriplaanidele tõsiselt otsa vaatama ja kas siis näiteks liituma Hansabay, Astri, Osta või teistega.“Amazoni turuosa on mõnes Euroopa riigis pea 50%, kuid Eestis väiksem, kuna paljud kauplejad piiravad transporti Eestisse.
Äripäeva raadiosaates Globaalne pilk rääkisid Scandinavian OÜ juhatuse liige, internetiturundaja ja koolitaja Egle Raadik-Gonchev ja Amazoni agentuuri Digital Merchant asutaja Mihkel Moosel, kuidas Eesti ettevõtjad oma tooteid maailma suurimatesse digipoodidesse viivad.
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.