Autor: Kaubandus.ee • 29. märts 2018

Soome leht kiidab Baltika tulekut

Monton and More kauplus Nautica keskuses
Foto: Raul Mee
Kuigi rõivaste hinnad on Soomes ja Eestis pea samal tasemel, on täiskasvanute riided jätkuvalt üks populaarsem kaup, mida soomlased alkoholi ning maiustuste kõrval Eesti osturetkedelt kaasa toovad, kirjutab Helsingin Sanomat Baltika põhjanaabrite turule minekut kajastavas artiklis.

Ajaleht kirjutab, et Soome laienemise ahvatlus on mõistetav, kuid Eesti kaubamärki kandvad tooted on müügis ka teistes kauplustes ning netipoodides. Ka Baltikal on laienemise osas olnud kahtlusi, kuid hiljuti avati pood Espoos, samuti toimib netimüük ning peetakse läbirääkimisi ka uute kaupluste avamiseks Helsingi ostukeskustes, vahendab Ärileht

Baltika omanik Meelis Mider ütles Helsingin Sanomatele, et Soome laienemine saab alguse Tallinnast. Tema sõnul on soomlased Montoni kaubamärgist huvitatud ning Tallinna turistipiirkondades on avatud ka uusi kauplusi, nii Viru keskuses kui sadama lähedal Nautica keskuses.

Loe pikemalt Ärilehest. 

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700