• 11.04.18, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

3 asja, mida tuleks juba praegu teha, et olla tulevikus edukas

Maailma juhtivamaid tarbijakäitumise koolitajaid Ken Hughes toob välja kolm asja, mida tuleks juba praegu teha, et tulevikus edukas olla.
Ken Hughes
  • Ken Hughes Foto: erakogu
Investeeri süsteemidesse. See  on küll igav teema, kuid seda on tarvis teha, et saaks analüüsida seda, kes on meie ostjad, mida nad tahavad, kus nad asuvad ning mida nad järgmiseks vajavad. Kui datat ei koguta ning analüüsita, siis ei saa pakkuda ka klientidele personaalseid pakkumisi ning seetõttu on keeruline vastata uue generatsiooni ootustele, kes ootavad üha personaalsemat lähenemist.Fokuseeri äri ostja ümber. Kui vaadata ettevõtteid, siis nad on oma äris keskendunud toodetele. Isegi organisatsiooni struktuuris on näha, et seal on vähe inimesi, kelle ametinimetuses on sõna klient või ostja. Ettevõtetes leidub väga palju inimesi, kelle ametinimetuses on logistika, tootmine, operatsioonid jms. Tuleks muuta ettevõtte fookust ja struktuuri ning keskenduma rohkem ostjatele. Seda on lihtne öelda, kuid keeruline teostada.Vari juhtkond noortest. Teinekord on näha, et kaubandusettevõtete juhtkond on kaugel praegusest uuest põlvkonnast. Palju juhte on üle 50. aasta vanused ning neil ei ole nii häid teadmisi, mida uued tarbijad tahavad. Seega on soovitus võtta juhtkonna juurde noortest koosnev vari juhtkond, mis aitab ettevõttel areneda ja kasvada ning pakub välja ka uusi lahendusi.
Tule kuula 25. aprillil Riias toimuvat Retail Masterclassi, kus Ken Hughe räägib sellest, kuidas valmistuda uuteks tarbijateks, ning kuidas peab kaubandust muutma, et ka homme edukas olla. Loe täpsemat infot ürituse kohta SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele