Autor: Kaubandus.ee • 1. august 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Telia Tartu esinduses on võimalik ka lõunat süüa

1. augustil avab Telia Tartus linna moodsaima telekomiettevõtte esinduse Tartu Kaubamajas, kus pakutakse esmakordselt esinduse ja kohviku koostöökontseptsiooni.
Telia Eesti esindus Gustavi kohvikuga
Foto: Telia Eesti

Telia Eesti jaeäri juhi Katre Liibergi kinnitusel on Tartu Kaubamajas asuv uus Telia esindus mugavam nii klientide kui töötajate jaoks. Seejuures pakutakse esmakordselt Eestis esinduse ja kohviku koostöökontseptsiooni, mis võimaldab klientidel ühildada näiteks lõunasöök ja sideoperaatori külastus.

„Kliendid saavad uues esinduses põnevalt aega veeta, sisseoste teha ning kõigile Telia teenustega seotud küsimustele vastused saada. Töötajatele meeldib aga võimalus teenindada kliente paindlikult ja personaalselt ning seda kas või esinduse diivanil istudes,“ iseloomustas Liiberg pakutavaid võimalusi.

Uuendatud esinduses on võimalik kasutada nii digitaalseid kanaleid kui ka kohapealset personaalset teenindust. Esinduse oluliseks uuenduseks on interaktiivsed puutetundlikud nutiekraanid, kus klient saab kas üksi või koos konsultandiga kasutada Telia e-poodi, tutvuda erinevate tootjate samas hinnaklassis olevate seadmetega ja neid võrrelda.

„Klientide senine tagasiside uue kontseptsiooniga esindustele on olnud väga positiivne ning esile tõstetakse nii mugavust diivanite näol kui ka uutmoodi klienditeenindust,“ lisas Liiberg.

„Oleme väga rahul, et Telia otsustas avada oma kaasaegse telekomiesinduse Tartu Kaubamajas. Uudset kliendikogemust pakkuv esindus sobib väga hästi keskuse kontseptsiooniga ning sellel on kõik eeldused kujuneda keskuse üheks tõmbenumbriks,“ ütles Tartu Kaubamaja keskuse tegevjuht Kristel Liivapuu.

Tartu Kaubamaja esinduse avamine on osa Telia esinduste uuendamise programmist, mille käigus muudetakse kõik esindused moodsaks ja interaktiivseks. Sellel aastal uuendab Telia üle Eesti seitse esindust eesmärgiga pakkuda klientidele ja töötajatele positiivset kogemust, kasutajamugavust ja funktsionaalsust.

Ajutiselt jääb avatuks ka Telia Tasku keskuse esindus, kus kliente jäädakse teenindama eelkõige Telia põhiteenuste osas ning seadmete müük piirdub mobiiltelefonide ja arvutite müügiga.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757