• 04.10.18, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hollandi suurima toidukaupluste keti 3 digitaalset lahendust

Hollandi suurim toidukaupluste kett Albert Heijn on hiljuti võtnud kasutusele kolm digitaalset uuendust, mille võtmesõnadeks on uudne makseviis, läbipaistvus ja isikupära.
Hollandi suurima toidukaupluste keti 3 digitaalset lahendust
  • Hollandi suurima toidukaupluste keti 3 digitaalset lahendust
Esimesed kassavabad poed Amsterdamis
Pärast edukat pilootprojekti avas Albert Heijn oma esimesed kaks kassavaba kauplust Amsterdami Ülikooli haiglas. Veel üks kassavaba kauplus avatakse Amsterdami keskraudteejaamas.
Sama tehnoloogia võetakse tulevikus kasutusele kõigis 80-s Albert Heijni mugavuspoes.
Kauba eest tasumiseks peavad kliendid spetsiaalse „tap to go“ maksekaardiga puudutama poeriiuli küljes olevat elektroonilist hinda või kasutama Android-telefoni rakendust. Kümne minuti pärast arvatakse kauba hind automaatselt kliendi pangakontolt maha.
Tulevikus laiendab ettevõte maksevõimalust ka iOs ja Windows operatsioonisüsteemiga mobiiltelefonidele.
"Me soovime pakkuda oma klientidele suurt valikut, kvaliteeti ja mugavust alati ja igati. "Tap to go" tõstab selle mugavuse täiesti uuele tasemele. Lõppude lõpuks, kellele meeldib kassajärjekorras oodata?“ kommenteeris uuendust ettevõtte peadirektor Jan-Willem Dockheer.
Refresco apelsinimahlad plokiahelas
Albert Heijni üheks koostööpartneriks on Refresco, maailma suurim jookide villija, mille eesmärgiks on suurendada private label apelsinimahla päritolu läbipaistvust.
Skännides mobiiliga apelsinimahla pakendil olevat QR-koodi saavad kliendid vaadata videot orgaanilise apelsinimahla teekonnast poeriiulile.
Alberti Heijni kommertsdirektor Marit van Egmond ütles, et tarneahela läbipaistvus muutub üha olulisemaks. „Me ise teame kõiki etappe, mida meie kaup tarneahelas läbib ja millega tagatakse, et kauba tootmisel ei kahjustata inimesi, loomi ja keskkonda. Nüüd soovime näidata neid etappe ka meie klientidele avatult ja läbipaistvalt".
Isikupärased veebis ettetellitavad tordid
Lisaks pakub Albert Heijn nüüd isikupäraseid veebis ettetellitavaid torte.
Kliendid saavad tordi tellimisel sisestada tordi suuruse (kuni 32 inimesele) ja isikupärastada seda fotode, tekstide või kleebistega. Kojutoomisteenus üle kogu Hollandi esmaspäevast laupäevani maksab 5 eurot.
Sama veebisaidi kaudu saab klient tellida ka keti populaarseid saiakesi ja desserttoite.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele