R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on poepersonal sageli see, kes muudab inimeste päeva rõõmsamaks ja lihtsamaks. Ometi ei pälvi nende töö ühiskondlikult piisavalt positiivset tähelepanu. „Panustades R-Kioski kontorirahvaga päeva jooksul klienditeenindajate abistamisse, soovime näidata, et hindame nende panust ettevõtte arengusse väga kõrgelt. Poe personal on meie visiitkaart,” ütleb ta.
Ilves lisab, et R-Kioski kontorirahvas on ka varasematel aastatel poepäevi korraldanud, sest see võimaldab paremini mõista klienditeenindajate igapäevaseid muresid ja rõõme. „Võimalus kogeda päeva jooksul erinevaid situatsioone, millega meie poerahvas kokku puutub, on hindamatu. See annab meile parema teadmise, kuidas tööprotsesse selliselt juhtida, et klienditeenindaja töö oleks lihtsam,” märgib ta..
R-Kioski personalijuhi Piret Aessi sõnul on tänases olukorras, kus töökäsi teenindussektoris napib, iga töötaja ettevõtte jaoks väga väärtuslik. „Sageli ei ole palk töötajale suurimaks motivaatoriks. Oluliselt tähtsam on toetav, julgustav ning töötajat väärtustav positiivne töökeskkond. Vajalik on mõista, millistes tingimustes ja milliste olukordadega meie teenindajad silmitsi seisavad. Poepäevast saadud isiklik kogemus aitab aru saada, kuidas saame R-Kioski teenindajaid veelgi rohkem toetada,” ütleb ta.
R-Kioskis on kõige tähtsamateks töötajateks need, kes igapäevaselt poesaalis ja kassa taga klientide jaoks olemas on. Poetöötajaid ja frantsiisipidajaid väärtustades on R-Kiosk suutnud luua unikaalse organisatsioonikultuuri ning suurendanud töötajate heaolu.
AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade jaemüügikett Euroopas. Kontsernis töötab kokku üle 18 000 töötaja, neist Eestis ligikaudu 350. R-Kioski eesmärk on pakkuda maitsvat ja täisväärtuslikku tänavatoitu, et kiire elutempoga inimesed saaksid olla tegusad ning toimekad kogu päeva.