Kaubandus.ee  • 28 jaanuar 2019

Viru Keskuse parim teeninduskoht on Magusa Maja kommipood

Viru Keskuse Parim Teeninduskoht 2018 tiitli pälvis kodumaine Magusa Maja kommipood, parimaks ostukeskkonnaks hinnati Calvin Klein Jeans kauplus ning Viru Keskuse parim teenindaja on Mari-Liis Saal ehtebutiigist Goldtime.

Foto: Kalev Lilleorg

Iga aasta jaanuarikuu viimasel pühapäeval avalikustatakse Viru Keskuses lõppenud aasta tulemuste põhjal parimad teenindajad ja teeninduskohad ning antakse üle auväärsed tiitlid.

„Tegemist on tunnustusega, mille üle kõigil tiitlivõitjatel on põhjust uhke olla, kuna parimad selguvad kogu aasta väldanud koolituste, testimiste ja hindamiste tulemusena ja iga teenindaja isiklik panus mängib kogu protsessis rolli,“ kommenteeris Viru Keskuse turundus – ja kommunikatsioonidirektor Taivi Koitla.

Peamised konkursid, mida aasta vältel Viru Keskuses korraldatakse on Parim Teenindaja, Parim Teeninduskoht ja Parim Ostukeskkond. Parimad teeninduskohad selgitatakse välja teenindustaseme praktiliste oskuste põhjal ning hiljem ka teooriateadmisi hinnates. Parimaid ostukeskkondi selgitavad välja ostlejad ja ostukeskkondade spetsialistid ning parim teenindaja selgub peale testostlemisi ja teooriateste finaali pääsenute hulgast ühe päeva vältel toimuval müügivõistlusel, kus teenindajad panevad oma oskused proovile žürii ja kaamerate valvsa pilgu all müües võõras keskkonnas varem teadmata kaupa. „Meil on suur au ja tunnustus kaasata kõiki teenindajaid sellesse, et pakkuda aina paremat teenindustaset. Konkursid pole lihtsad läbida ja kõik ses protsessis osalejad on omal moel võitjad,“ lisas Koitla.

Viru Keskuse Parim Teeninduskoht 2018 on Magusa Maja kommipood, teise koha saavutas Premiere by Poldma ning kolmanda koha lillekauplus Cityflower.

Parim Teenindaja 2018 on Mari-Liis Saal (Goldtime), teise koha pälvis Jelena Vesselova (Goldtime) ning kolmanda koha Mariliis Pelberg (Premiere by Poldma).

Viru Keskuse Parim Ostukeskkond 2018 on Calvin Klein Jeans, teisele kohale hinnati Sportland ning kolmanda koha vääriliseks Apotheka.

Sel korral Viru Keskuse parima teeninduskoha tiitli võitnud Magusa Maja kommipood on aastaid silma paistnud suurepärase teenindusega. „Meie jaoks on oluline, et klient väljuks me poest naeratades ja hea meeleoluga,“ rääkis Magusa Maja juhatuse liige Tõnis Mikkor. „Loomulikult on ka meil välja töötatud teenindusstandard ja hea teeninduse alustalad ent selleks, et pakkuda head ostukogemust, ei piisa vaid koolitustest ja õpitud tarkustest. Hea suhtlus kliendiga tekib tahtest. Ning selle eelduseks on omakorda sobivad isikuomadused,“ kirjeldas ta. „Leian, et head teeninduskogemust saab pakkuda inimene, kes on lisaks oskustele ja teadmistele lahke, tore ja sümpaatne,“ võttis Mikkor teema kokku.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700