Tiina Tali lahkub Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuhi kohalt ning asub uude ametisse Stockmanni kaubamajas 4. märtsil.
„Meil on hea meel saada oma meeskonda täiendust nii kogenud ja tunnustatud turundus- ja kommunikatsioonijuhi näol,” sõnas Stockmanni kaubamaja direktor Marge Türner. „Oleme lähiajal teostamas mitmeid olulisi strateegilisi projekte, nagu näiteks tootevaliku muutmine keskkonnasõbralikumaks ning Stockmanni toidumaailma kontseptsiooni uuendamine. Turundusel ja kommunikatsioonil on oluline roll nende tegevuste väljatöötamisel ning elluviimisel,” lisas ta.
Tiina Tali on töötanud finantsvaldkonnas kokku 10 aastat, alustades Swedbankist ja panustades viimased seitse aastat Coop Grupi edusse. Tema silmapaistvaim saavutus selle aja jooksul oli Coop Panga lansseerimine 2017. aastal (Krediidipanga muutmine Coop Pangaks), mis tõi Aasta Turundusteo tiitli ja viis muna Kuldmunal, neist kolm kuldset. „Tundsin, et olen pikalt pangandussektoris töötanud ja soovisin edasi liikuda, et uues valdkonnas uusi asju teha,“ kommenteeris Tali oma lahkumist.
Väljakutseteks uue tööandja juures peab Tali Stockmanni positsiooni parandamist Eesti turul, e-kaubanduse arendamist ja uute innovatiivsete lahenduste pakkumist. 2019. aastal plaanib Stockmann kasutusele võtta mitmeid uusi tehnoloogilisi lahendusi kliendikogemuse personaliseeritumaks muutmiseks. Stockmanni turundustiimi kuulub 20 inimest, sealhulgas püsiklienditeeninduse- ja väljapanekuspetsialistid.
Stockmanni senine turundusjuht Mari Villem asus eelmise aasta lõpus juhtima Peugeot Baltikumi turundust.
Stockmann AS on osa Soome jaekaubanduskontsernist Stockmann Group, mille jaekaubanduse haru Stockmann Retail kõrvale kuuluvad ka moekett Lindex ning kinnisvaradivisjon Stockmann Real Estate. Stockmann on asutatud 1862. aastal Soomes ning tuli Eestisse esmakordselt 1993. aastal. Tallinnas Liivalaia tänaval asuv kaubamaja avati 1996. aasta aprillis, kus sellest ajast alates on esindatud lai valik kvaliteetseid brände nii moe-, ilu-, kodu- kui toidukaupade kategooriatest.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
1
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
4
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele