Kauplusteketi juhatuse hinnangul annab igakuine regulaarsus nii kontoritöötaja kui kaupluse töötaja vaates suuremat väärtust kui pelgalt jõuluperioodil abiks käimine.

- IT juht Vsevolod Boikov ja X formaadi direktor Vladislav Moskalev
„Maxima süda peitub kauplustes. Leiame, et meie kontoritöötajad peavad rohkem kauplustes töötama kui pelgalt pühade ajal abiks käima. Tegemist on ikkagi suurepärase võimalusega õppida kliente paremini tundma, meie ärist aru saada ja ühtset organisatsiooni üles ehitada. Suured muudatused saavad alguse ikka väikestest sammudest,“ ütleb jaeketi tegevjuht Marko Põder.
Tema sõnul on teenindus peegel, kuidas ettevõttes asjad toimivad, milline on juhtimiskultuur, kommunikatsioon ning kui suuresti väärtustatakse kliendisuhet. "Koos osakondade juhtide ja juhatuse liikmetega oleme igakuiselt kauplustes tööl, nii saavad valdkondade juhid kontoris selgemalt aru, kus on meil kauplustes arenguruumi ja millised küsimused vajavad lahendamist,“ nendib Põder andes mõista, et Maxima on pööramas uut lehekülge kliendisuhtluses.
„Meie eesmärk on jätkusuutlik kasv, avatud ja usalduslik kliendisuhe ning ettevõtte sisekultuuri parendamine“.
Märtsi keskel töötasid Maxima juhatuse liikmed ja osakondade juhid kuues erinevas Tallinna Maximas puu- ja juurviljade kategoorias. Igakuiste kauplustes töötamise päevakutega alustas Maxima kontorirahvas veebruarist. Aasta jooksul võetakse ette tööpäevi ka väljaspool Tallinnat.

- värske toidukauba üksuse juht Kaido Kurvits
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänavu 100. tegevusaastat tähistav Rentokil on üle maailma tuntud kahjutõrjeettevõte, millel on ligi 100 000 töötajat enam kui 80 riigis. Eestis on Rentokil aidanud toitlustus- ja majutusasutustel ning catering-firmadel korda luua ja hoida juba üle 20 aasta.