Rimi Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis trendidest toidukauplustes.
- Nautica Rimi puuviljalett Foto: Raul Mee
Arro sõnul nad suurt alkoholi müügilangust ei ennusta, kui alkohol saab kauplustes seina või riiuli taha paigutatud. „Suurem müügilangus tuli peale aktsiiside tõusu. Teise etapina alkoholi nähtavuse piiramine loodetavasti suuremat müügilangust kaasa ei too,“ ütles Arro ning lisas, et seal kus nad on selle ära teinud, siis sealt drastilisi langusi ei näe.
Trendide poole pealt tõi Arro välja, et tarbijad on muutunud terviseteadlikumaks. „Me näeme oma müükides selgelt puu- ja köögiviljade müügikasvu. Kindlasti näeme lähiajal ka natuke erilisemate toodete müügikasvu – laktoosi-, gluteenivabad, mitmesugused tervis- ja sporditooted,“ ütles ta. Rimi kauplustes on kasvanud ka kodumaiste puu- ja juurviljade osakaal kogusortimendis ning kodumaised tootjad suudavad pakkuda neile vajalikke koguseid.
Arro sõnul on jõudsalt kasvanud ka mitmesuguste alkoholivabade toodete müük. „Kui need on kampaanias, siis nende toodete müügid tõusevad mitmekordseks.“
40% Rimi klientidest kasutavad iseteeninduskassasid ning tarbijad on suutnud selle omaks võtta. „Mida rohkem me neid laiendame, seda rohkem kasutust ka leiavad.“ Arro loodab, et tulevikus on järkuvalt ka teenindajaga kassad olemas.
Andrija Arro rõõmustas kõiki e-poe fänne sellega, et peagi tulevad ka nemad enda e-poega välja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.