Autor: Kaubandus.ee • 20. mai 2019

Lasnamäe Centrumi Rimis testitakse elektroonilisi hinnasilte

Lasnamäe Centrumi Rimi võttis kosmeetika-kehahoolduse ning puu- ja juurvilja osakonnas pilootprojektina kasutusele elektroonilised hinnasildid, kuna neis osakondades vahetatakse toodete hindu kõige rohkem.

„Hinnasiltide käsitsi muutmine on saaliteenindajatele väga ajamahukas töö,“ sõnas Rimi formaadijuht Jelena Koginova. „Lisaks ajakulule on etikettide käsitsi muutmisel suurem võimalus eksimusteks. Digitaalsete hinnasiltide puhul aga tehakse hinnamuutus ühe klikiga ning eksimisvõimalusi praktiliselt pole. Väga lihtne on sellise lahendusega muuta hindu ka sooduspakkumiste või kampaaniate ajal. Samuti ei tule ette neid olukordi, kus hinnasildi info ei ole sama, mis kassatšekil olev hind.“

Koginova lisas, et lõplik otsus digitaalsetele hinnasiltidele ülemineku kohta tehakse sügisel. „Kui Centrumi Rimi pilootprojekt õnnestub, siis hakkame elektroonilisi hinnasilte katsetama ka teistes kauplustes ning pole võimatu, et tulevikus võime üle minna ainult digitaalsetele hinnasiltidele – digiareng on üks osa Rimi strateegiast. Täna oleme saanud uute hinnasiltide osas teenindajailt ainult positiivset tagasisidet.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757